קייטי סאקהוף רוצה לשחק את הארלי קווין

 קייטי סאקהוף תהיה הארלי קווין?

חדשות מעניינות מגיעות אלינו מכיוונה של קייטי סאקהוף. סאקהוף הידוע בזכות הדמות של סטארבק מסדרת המופת בטלסטאר גלקטיקה. אבל סאקהוף בונה לאט ובזהירות קריירה קולנועית מאוד מבטיחה בז'אנר של סרטי פעולה ומדע בדיוני. בשנה שעברה ראינו את סאקהוף משתפת פעולה עם וין דיזל ברידיק. במה שהוכיח שהבחורה פשוט טובה בתפקידים האלה והיא הוכיחה שהיא יכולה להציג הופעות מרשימות על הבמה הגדולה באמת בדיוק כמו שהיא עשתה בטלוויזיה.

בראיון שקייטי סאקהוף נתנה לטוטאל פילם, קייטי ציינה שהיא מאוד אוהבת את כל מה שקשור לקומיקס, והיא מאוד רוצה להופיע בסרט של גיבורי על. אחרי האודישן שסאקהוף עשתה לתפקיד של וונדר וומן זה מה שהיה לה לומר- "אני זוכרת אודישנים לסדרת הטלוויזיה של וונדר וומן וכשאמרו לי שאני לא מתאימה לתפקיד של וונדר וומן, אבל אם אני רוצה לשחק את החברה הכי טובה, אני יכולה להיבחן לזה. אני זוכרת שחשבתי לעצמי, 'זה היה דיי ברור שלא ראיתם את העבודה שלי! [צחקתי] אני אשמח לעשות את זה. אני אובססיבית בכל מה שקשור לג'ינקס. אני אשמח לשחק את הארלי קווין."

כאשר סאקהוף נשאלה מהו הקומיקס האהוב עליה, קייטי ענתה שסדרת הסרטים של באטמן היא האהובה עליה ביותר. זה די מרתק כי דמותה של הארלי קווין עדיין לא הופיע על המסך הגדול והעובדה שסאקהוף כל כך רוצה לשחק את הדמות יכולה להיות מאוד מעניינת. אם נוסיף את העובדה שסאקהוף כל כך טובה בלהציג סוג זה של דמויות, זה יכול להיות הליהוק המעניין של השנה. 

כאשר סאקהוף נשאלה למה היא כל כך רוצה לשחק את דמות הנבל תשובתה הייתה -"אני אוהבת לנסות להבין את הנבל, ומנסה להבין את הדברים שהם עושים ולמה הם עושים אותם, ותמיד חשבתי שהיא והג'וקר בלתי מובנים. וזה עושה את זה הרבה יותר מעניין, כי הכול אפשרי איתה, ואני אוהבת את זה. היא מאוד מעניינת, ואני פשוט חושבת שיש לה אופי פנטסטי."

בעבר קייטי סאקהוף דיבבה את שרה אסן בסדרה המצוירת של די. סי מ - 2011 באטמן שנה ראשונה. יכול מאוד להיות שבאחים וורנר יעשו חושבים וישלבו את סאקהוף בפרויקטים הבאים, אולי לא בסרט באטמן נגד סופרמן הקרוב אבל סרט באטמן בכיכובו של אפלק שיבוא מתי שהוא בעתיד ושם יכולה להיות הזדמנות פז להשתמש בסאקהוף בתור הארלי קווין או כל דמות אחרת. הבעיה שהאחים וורנר חייבים להתאפס על עצמם מהר מאוד ולהחתים את סאקהוף אם הם רוצים להשתמש בה, כי היריבה הגדולה מארוול בונה על סאקהוף שתופיע בסרט המתוכנן של דרדוויל (בתפקיד Typhoid Mary) או כל דמות אחרת בפרויקטים הבאים של מארוול בקולנוע או בטלוויזיה.

בינתיים משהו שלא קשור לאולם הקומיקס, סאקהוף ציינה שדמותה (דאהל) מהסרט רידיק האחרון יכולה להופיע בסרטים הבאים בסדרה. מה שבטוח עם הפופולריות של הקומיקס ואין סוף פרויקטים של מארוול ודי.סי יש סיכוי גבוהה מאוד שנראה את קייטי סאקהוף באחד מסרטי גיבורי העל לא משנה אם זה במארוול או די.סי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א