טריילר לעונה השישית של צווארון לבן


טריילר לעונה השישית של צווארון לבן

היי חברים, בקרוב נפתחת העונה השישית והאחרונה של הסדרה צווארון לבן. הדמויות הבולטות בסדרה הם סוכן אף בי איי
 בשם פיטר בורק (טים דקיי) ופושע מתוחכם בשם ניל יאנג (מאט בומר), המתמחה בזיופים וגניבת אומנות.למי שלא מכיר את הסדרה ניתן לכם סקירה קצרצרה כדי להכניס אתכם לעניינים.


הסדרה צווארון לבן נפתחת בהצגת ניל יאנג והתחברותו לעולם הפשע יחד עם שותפו מוזי. ניל נתפס ונכלא לארבע שנים. מספר חודשים לפני סיום שחרורו, ניל מחליט לברוח עקב מידע שקיבל על מנת למצוא את אהובתו קייט מורו. לאחר מספר מרדפים, פיטר מצליח לתפוס את ניל ולכלוא אותו בפעם השנייה. פיטר מציע לו לשתף איתו פעולה בחיפוש אחר פושעי צווארון לבן בתמורה לשחרורו מהכלא. העלילה מתפתחת כאשר ניל מסייע לפיטר לתפוס פושעי צווארון לבן, ובמקביל הוא ממשיך לחפש אחר אהובתו קייט בעזרת חברו מוזי. בהמשך ניל מוצא את קייט ומכאן העניינים מסתבכים. העונה השנייה של הסדרה מתמקדת במציאת תיבת נגינה שנעלמה. בעונה השלישית ניל ומוזי מואשמים בגניבת אוצר ופיטר מפקח עליהם, על מנת לגלות האם הם השודדים האמיתיים. לקראת סיום העונה, קלר,אויב מהעבר של ניל מופיע, חושף את הפרטים על הימצאותו של האוצר בידיו של ניל ,ומאיים לחסל את אשתו של פיטר במידה ולא יקבל את האוצר.בעקבות הצלחת תפיסתו של קלר שוקלים לקצר את עונשו של ניל בעזרת עדות של כל קרוביו ועמיתיו. למרות החלטה זו, לניל יש תוכניות אחרות.

מה שמיוחד לדעתי בסדרה הוא מערכת היחסים ההפכפכה ביניהם, כלומר מדי פעם רואים איך פיטר נותן בו את אמונו ומעריך אותו מאוד אך עדיין בודק אותו ולא מספיק סומך עליו. השילוב בין שיתוף הפעולה בין עבודה משטרתית לבין גאונות של פושע, אשר מסייע בתפיסת פושעים אחרים על ידי המיומנות והידע שלו, הופכת את הסדרה למעניינת יותר.כמו כן, הסדרה מציגה פן דרמטי של מקרי אהבה נכזבת של השחקן הראשי,אשר מכיר מספר נשים במהלך עבודתו. אני ממליצה מאוד על הסדרה ומחכה בקוצר רוח לעונה הבאה, שאני בטוחה שתהיה טובה ומותחת.






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א