המלצות לסרטים 2015


המלצות על סרטי 2015

שנת 2015 כבר נמצאת בפתח, כולנו משתוקקים לראות מה הוליווד הכינה בשבילנו לשנה הבאה. שמי שירה, זהו הפוסט הראשון שלי במגדלור ואלה הן ההמלצות שלי לשנת 2015 בקולנוע. אני מודיעה מראש, לחלק מהסרטים עדיין אין כותר עברי רשמי לכן חלק משמות הסרטים הם אך ורק באנגלית.

The Woman in Black: Angel of Death

עלילת הסרט מתרחשת 40 שנה לאחר הרדיפה הראשונה אשר התרחשה ב"בית מארש". קבוצה של ילדים שפונו במלחמת העולם השנייה הגיעו ללונדון וגרמו להתעוררות של התושב האפל ביותר של הבית."האישה בשחור" הוא סרטו של טום הארפר.

דרמת אימה בכיכובם של הלן מקרוי, שחקנית מעולה ששיחקה בסרטים מפורסמים כגון סקייפול ושני סרטים של "הארי פוטר"בנוסף משתתפים ג'רמי ארווין,שחקן צעיר ומוכשר ששיחק, בין היתר בשני סרטים של סטיבן שפילברג והכוכב השלישי הוא נד דנהי, המוכר בעיקר בשל כיכובו בסרט "שרלוק הולמס".

תאריך הקרנה: 1 בינואר, 2015 .



Blackhat

אסיר שהואשם בפשעי סייבר משוחרר מהכלא על מנת לעזור לרשויות האמריקאיות והסיניות לרדוף אחר פושע סייבר מקצועי. החיפוש המסוכן מוביל אותם ברחבי העולם משיקגו להונג קונג. יש עניין רב ופעולה בסרט אשר מתאר הרגשה של איבוד שליטה. מה שנראה כרדיפה אחר כסף מתגלה לבסוף כרדיפה אחר היכולת לשלוט.

הסרט הוא דרמת פעולה של מייקל מאן אשר יצר את הסרט יחד עם מורגן דיויס פואי. מייקל מאן יצר בנוסף את שוברי הקופות "היט", "אויבי הציבור" ו"אחרון המוהיקנים".

השחקנים המופיעים בסרט הם כריס המסוורת' אשר כיכב בסרטים "תור" , "ראש" ו"הנוקמים", השחקנית הסינית ווי טאנג  וויולה דיוויס אשר מוכרת בעיקר בשל השתתפותה בסרטים "אסירים" ו"המשחק של אנדר".

תאריך הקרנה: 16 בינואר, 2015.


The Wedding Ringer

דאג האריס הוא בחור חביב אך מבחינה חברתית יש לו בעיה: אין לו שושבין. פחות משבועיים לפני חתונתו לאשת חלומותיו, שולחים אותו לג'ימי קאלהן, המנכ'ל והבעלים של חברת "שושבין", חברה המספקת שושבינים לאירועי חתונה, לאנשים שיש להם בעיה חברתית.
זוהי קומדיה קלילה ומצחיקה, בשונה מהקומדיות שנעשו עד כה. יהיה מצחיק ואני אהיה שם.את הסרט ביים ג'רמי גרליק שביים גם את הסרט "הפרידה".

השחקנים העיקריים המשתתפים בו הם אוליביה ת'ירלבי המוכרת בעיקר בשל השתתפותה בסרטים "קשר לא מחייב" ו "ג'ונו", קווין הארט, שחקן ותסריטאי המוכר בעיקר מסרטי קומדיה וג'וש ג'אד ששיחק בסרטים "אהבה וסמים אחרים" ו"21".

תאריך הקרנה: 16 בינואר, 2015 .



The Boy Next Door

זמן קצר לאחר גירושיה, אישה נופלת לרגליו של צעיר חתיך שראתה ברחוב, אך הרומן הלוהט ביניהם הופך לאובססיבי ומסוכן.
הסרט הוא מותחן שנכתב על ידי המפיק והבמאי רוב כהן שביים בין היתר את הסרטים המעולים "מהיר ועצבני" ו"הדרקון: סיפורו של ברוס לי".

השחקנים הראשיים בסרט הם ג'ניפר לופז, זמרת ושחקנית מוכשרת ששיחקה בסרטים רבים כגון "רומן לא חוקי", "רכבת הכסף" ו"מארגנת החתונות", בנוסף מככב בסרט השחקן ריאן גוזמן, אשר מוכר בעיקר בשל משחקו בסרטי "סטפ אפ".

תאריך הקרנה: 23 בינואר, 2015 .



עלייתה של ג'ופיטר - Jupiter Ascending

בעתיד נערה חסרת כל נבחרת לשרת את מלכת התבל והיא מתחילה את ייעודה לסיום מלוכתה של המלכה.
ז'אנר הסרט הוא פעולה-הרפתקאות-מדע בדיוני, יש בו הרבה אפקטים, שחקנים מפורסמים וטובים וסיפור אהבה.זהו סרטם של אנדי וואקובסקי ולנה וואקובסקי (להזכירכם החברה שיצרו את סרטי המטריקס).

מככבים בסרט מילה קוניס המעולה,צ'אנינג טאטום והשחקן הצעיר דאגלס בות ששיחק בסרט "המבול" ובסדרות אמריקאיות ואדי ריידמן אשר השתתף בסרטים "נערת בולין האחרת" ו"השבוע שלי עם מרילין", סרט המבוסס על שני ספרים המתארים את מאחורי הקלעים של הסרט שבו השתתפה השחקנית מרילין מונרו.

תאריך הקרנה: 5 בפברואר, 2015 .

  

Cinderella

הסרט מתמקד בסיפורה של אלה, צעירה אשר אביה הסוחר מתחתן בשנית לאחר מות אמה. אלה מקבלת את אמה החורגת ובנותיה אבל כאשר אביה עוזב באופן פתאומי, אלה נאלצת להתמודד עם משפחה קנאית ואכזרית ועם חיים לא פשוטים אך לא מתייאשת לגמרי והולכת בעקבות דברים שאמה אמרה לה לפני מותה.
ז'אנר הסרט הוא דרמת הרפתקאות של "דיסני" המתאימה לכל המשפחה.את הסרט כתבה קנת בראנה שיצר בין היתר את הסרטים "ואלקירי ן"פראנק שטיין.

בסרט מככבים קייט בלאנשט ששיחקה בסרטים "סיפורו המופלא של בנג'מין באטן" ובסדרת הסרטים של "שר הטבעות", הלנה בונהאם קרטר ששיחקה בסרטים "מועדון קרב","נאום המלך" ו"הרפתקאות אליס בארץ הפלאות", שחקנית נוספת היא היילי אטוול המוכרת מהסרטים "קפטן אמריקה" ו"הדוכסית".

תאריך הקרנה: 13 במרץ, 2015 .


מהיר ועצבני - Fast & Furious - 7

סרט ההמשך בסדרת הסרטים המוצלחת "מהיר ועצבני".
הפעם מסופר על איאן שו אשר מחפש לנקום בדומיניק טורטו והצוות שלו שגרמו למותו של אחיו.
ז'אנר הסרט הוא פעולה, אשר מושך צופים רבים בשל עלילתו המעניינת והכוכבים הרבים המשתתפים בו. יהיה הרבה אקשן ומתח, מומלץ ביותר לחובבי ז'אנר הפעולה.

את הסרט ביים ג'יימס וואן ומשתתפים בו שחקנים אשר שיחקו בסרטים הקודמים בסדרה שהם וין דיזל,פול ווקר (שהספיק להצטלם בחלק מהסצינות לפני מותו בתאונת דרכים), דווין ג'ונסון,לוקס בלאק שחוזר לאחר ששיחק בסרט השלישי בסדרה והחליף את פול ווקר בחלק מהסצינות לאחר מותו וג'ייסון סטתאם.

תאריך הקרנה: 10 באפריל, 2015 .



עולם המחר - Tomorrowland 

 מחויבים לשותפות גורל,נער בעל סקרנות רבה, מדענית ונער גאון יוצאים למשימה. מטרתם היא לחשוף סודות של מקום מרוחק בזמן ובמרחב אשר קיים בזיכרון הקולקטיבי שלהם.
ז'אנר הסרט הוא מדע בדיוני המשולב עם הרבה מסתורין. זהו סרט מבית היוצר של "דיסני".
הסרט "Tomorrowland" הוא סרטו של הבמאי והיוצר המוכשר מאוד בראד בירד, אשר יצר עד כה בעיקר סרטי אנימציה כגון:"רטטוי", "בית ספר למפלצות" ו"הסימפסונים". בנוסף, כתב את הסרט "משימה בלתי אפשרית 4".

השחקנים הראשיים בסרט הם ג'ורג' קלוני המבריק, ברית רוברטסון, השחקנית הצעירה בת ה-24 אשר הספיקה לשחק במספר סרטים מפורסמים כגון "צעקה 4" ו"הפעם הראשונה"  וג'ודי גריר שכיכבה בסרט "כוכב הקופים" ובסדרה האהובה "שני גברים וחצי".

תאריך הקרנה: 22 במאי, 2015 .


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א