סרט גמביט מגיע ב 2016 ?


חדשות סרט גמביט

אקס מן העתיד שהיה הפיח חיים חדשים במותג שנתקל בקשיים עם המפלט האחרון וולברין המקור. לדעתי צמד הסרטים היו די טובים אבל הקהל הרחב לא הסכים איתי ובגלל זה פוקס חטפו פגיעה קלה בכנף עם צמד הסרטים והחליטו לעשות חושבים מחדש. כאשר התוצר הסופי היה סוג של אתחול מחדש של המותג עם אקס מן ההתחלה (או הכיתה החדשה או איך שלא קראו לזה בארץ) שהצליח להרשים את המבקרים אבל לא אותי. כאשר אקס מן העתיד שהיה הוכרז ופרטים חדשים נחשפו לגבי עלילת הסרט והמשתתפים בו זה כבר היה ברור שהסרט הולך להיות סרט אקס מן הגדול ביותר שהיה עד כה. כצפוי הסרט הצליח בקופות והרשים את מרבית חובבי הסדרה, יתרה מזאת הסרט הצליח להכניס רוח חדשה למותג של סרטי האקס מן. את התוצאות של הצלחת העתיד שהיה אנו רואים כיום. אקס מן אפוקליפסה הוכרז ביציאת אקס מן העתיד שהיה, החלק השלישי של וולברין קיבל תאריך רשמי, סרט דדפול קיבל אישור רשמי מהאולפנים לפני כמה שבועות , וכעת אנו מתבשרים בחדשות סרט גמביט שרשמית יגיע ב 2016.


כבר לפני שנה רצו שמועות שצ'אנינג טאטום הולך לככב בסרט הנוכחי למרות שבוולברין המקור טיילור קיטש גילם את דמותו של רמי לבו. אחת הביקורות אותן אני מקבל לגבי וולברין הראשון היא הכישלון הצורב עם גמביט (כמו גם הריסת דמותו של דדפול). אם זה המבטא הייחודי שלא היה, זמן מסך מועט והשפעה מינימאלית על אירועי הסרט. כל זה כמובן לא באשמתו של טיילור קיטש אבל זה כבר לא כל כך חשוב כי הוא לא הולך לחזור לגלם את הדמות.

למי שלא מכיר את רמי לבו או בשמו המוכר יותר גמביט הנה סקירה קצרה. בקומיקס גמביט נכנס לתודעה בשנות ה 90, תודות לסדרת האנימציה המצליחה של פוקס שהגיע מיד לאחר הספתח הרשמי של הדמות בחוברת הקומיקס של אותה שנה. כמו כל חברי האקס מן גמביט הוא מוטנט המגיע מניו אורלינס. יש לו את יכולות קינטיות מיוחדות המאפשרות לו להטעין אובייקטים דוממים במגע ולגרום להם להתפוצץ. צמד הנשקים האהובים על גמביט הם חפיסת קלפים רגילה שבמגעו המיוחד הופכת לקטלנית ביותר. כמו כן גמביט הוא אמן לחימה מוכשר המשתמש במוט מתכתי כדי להתמודד עם יריביו.

ההכרזות האחרונות של פוקס בנוגע לסרטים שיצאו בשנים הקרובות ממקמות את פוקס מאוד גבוהה כי בשנת 2016 יהיו 3 סרטי אקס מן (דדפול, אפוקליפסה וגמביט) שיגיעו לקולנוע וזה יותר סרטים ממארוול והאחים וורנר (שאחראים על הזכויות של די סי קומיקס) כאשר סוני בכלל נמצאים מחוץ לעניינים. ישנה סבירות גבוהה מאוד שנראה את גמביט של טאטום כמו גם את דדפול של ריאן ריינולדס מופיעים באקס מן אפוקליפסה רק בגלל שאפוקליפסה אמור להיות סרט גדול אפילו יותר מהעתיד שהיה. בשביל זה פוקס יביאו את כל התותחים הכבדים שלהם כדי לשווק אותו כראוי. דדפול וגמביט שיוצאים עם סרטים משלהם באותה שנה יהיו שם רק כדי לשווק ולקשר בין שלושת הסרטים. מה שבטוח הוא ששנת 2016 תהיה שנה מאוד גדולה מבחינת פוקס וטאטום כמו גם ריינולדס יעשו את כל המאמצים כדי שהסרטים יצליחו, טאטום בגלל שהוא התאהב בדמות וריינולדס בגלל ההתעקשות ארוכת השנים להוציא את דדפול למסך הגדול עם סרט משלו.

תאריכים לסרטי אקס מן הקרובים

דדפול ב 12 פברואר 2016
אקס מן אפוקליפסה ב 27 מאי 2016
גמביט ב 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 יגיע ב 3 למרץ 2017
סרט אקס מן (לא ידוע) ב 13 יולי 2018

עדכון - סרט גמביט נדחה למועד מאוחר יותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א