חדשות טלוויזיה: 24, גותהאם, תיקים באפלה ועוד


חדשות טלוויזיה 

נציגי פוקס הטילו פצצה השבוע בועדת הכותבים שהתקיימה בפסנדה קליפורניה.ביניהן חדשות משמעותיות בנוגע לגותהאם, תיקים באפילה ו 24.

חידוש סדרות של פוקס לעונה הבאה

Empire,  Brooklyn Nine-Nine וגותהאם חודשו לעונות נוספות. אנחנו לא עוקבים אחרי צמד הסדרות הראשונות אבל אנחנו כן מתעניינים בגותהאם שממש לא הרשימה אף אחד בעונתה הראשונה. עם צוות שחקנים טוב גותהאם עדיין הצליחה לעשות במכנסיים עם עלילה גנרית שרוב הזמן התעסקה בטפל וחוץ מלהציג אינפלציה של נבלים פוטנציאלים של באטמן (בעיקר בפרק הפתיחה) לא הביא את הבשורה. מצד אחד לא ברור למה פוקס חידשו את גותהאם לעונה נוספת במיוחד כשהחברה ידועה כרשת שמבטלת סדרות על ימין ושמאל מצד שני פוקס נוהגת לבטל סדרות טובות שקהל הצופים רוצה לראות רק בגלל שהן לא עשו את הסכום המינימאלי הנדרש. אבל זה לא המקרה, לגותהאם יש המון פוטנציאל ואפילו החברה האטומים של פוקס יודעים את זה. הבעיה היא שגותהאם במתכונתה הנוכחית לא תגמור את עונתה השנייה בשלום, היא חייבת שינוי דרסטי לקראת עונתה השנייה. השאלה האם מישהו בפוקס יתאפס על עצמו ויעשה את השינוי הנדרש. 

24

אחד הרמזים שנציגי פוקס זרקו לאוויר היא העובדה שדרמת הריגול הפופולארית שלה 24 יכולה לחזור ללוח שידורי פוקס עם עונה חדשה אבל ... תמיד יש את האבל. אם היא תחזור רוב הסיכויים שזה יהיה ללא קיפר סאתרלנד. העונה האחרונה של 24 לחיות עוד יום נחשבה עד לא מזמן כלא הכרחית אלה עוד ניסיון של פוקס לעשות קופה ממותג שעשה את שלו. כל זה לא ממש שינה הרבה לצופי הסדרה שקיבלו עונה קצרצרה אבל עם סוף שעונה על הציפיות. 
העובדה שנציגי פוקס זרקו לאוויר את העובדה ש 24 תחזור ללא קיפר סאתרלנד אומרת שהכוכב הוותיק סירב לחזור לגלם את דמותו ש/ל ג'ק באואר או שפוקס הולכים לכיוון שונה לחלוטין ורוצים להחיות את המותג כולו עם דמויות חדשות עם 10 פרקים ולראות לאן זה יוביל אותם, או ליתר דיוק כמה עונות הסדרה החדשה תצליח למשוך. 

תיקים באפלה

סדרת המופת תיקים באפלה ששודרה אי שם במהלך שנות ה 90 הכירה לעולם צמד כוכבי טלוויזיה אלמוניים שהפכו לשם דבר באותה תקופה. דיוויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון היו בסיס איתן לסדרת טלוויזיה שהמציאה את המסתורין מחדש. לקראת עונותיה האחרונות של הסדרה, דוכובני עזב וגם אנדרסון פרשה. מאז הסדרה דשדשה כמה עונות עד שבסופו של דבר ירדה מהמסכים וכוכביה התפנו לפרויקטים חדשים. דוכובני כיכב במשך 7 עונות בקליפורניקיישן המצוינת, ג׳יליאן אנדרסון לעומתו לא חוותה הצלחה מיוחדת מאז ירידתה של תיקים באפלה מהמסך הקטן. לרוב היא הופיעה בסרטים קטנים וכושלים או סרטים גדולים שהפכו לקטנים אבל כושלים באותה המידה.

הידיעה שישנו סיכוי שתיקים באפלה תחזור לפוקס מגיע כרעם ביום בהיר, בניגוד ל 24 שחזרה אחרי כמה שנים בודדות יש סיכוי שתיקים באפלה תחזור אחרי יותר מעשור לירידתה. אז נכון שדוכובני סיים עם קליפורניקיישן ולאנדרסון גם כך אין מה לעשות בימים אלה אבל זה עדיין מפתיעה שצמד הכוכבים הסכימו לאפשרות לחזור ולעבוד יחד במיוחד אחרי מערכת יחסים די עכורה שהייתה לשניים במהלך רוב שנות העבודה יחד על הסדרה בשנות ה 90. בפוקס לא חשפו יותר מידי פרטים כך שתיקים באפלה גרסת 2015 או 2016 יכולה להיות אתחול מחדש או פשוט תתעלם מהפרקים הישנים ותתמקד בסיפורים חדשים. ישנה אפשרות שדמויות חדשות יפציעו או שמולדר וסקאלי יחזרו לסדרה שעשתה אותם. גם אם הסדרה תחזור לאוויר השאלה הנשאלת היא האם היוצר המקורי כריס קרטר יחזור לתפקיד משמעותי בסדרה? הסבירות שהוא יקבל תפקיד חשוב די קלושה, כי לאחרונה הוא חווה כישלון טוטאלי עם The After  של אמזון וגם הסרט האחרון של תיקים באפלה: רוצים להאמין מ 2008 לא היה הצלחה כבירה.

נמלטים

עוד סדרה אדירה של פוקס היא נמלטים. נציגי פוקס נשאלו האם יש דיבור על החזרת נמלטים תגובתו הייתה שלא היה דיבור על הנושא. מה שמעניין ודי קשור לצוות השחקנים של נמלטים היא העובדה ששלוש מהשחקנים מהחשובים של נמלטים אפשר למצוא בסדרה של CW – הפלאש. דומיניק פרסל וונטוורת' מילר אפילו ישתפו פעולה בפרק הבכורה של חזרתה של הברק מהפסקת החורף העונתית. כמו כן גם רוברט נפר כבר הופיע בחץ הירוק וגם בברק וישנה סבירות שהוא עדיין לא סיים ויקפוץ לביקור נוסף.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א