דראד 2 יהיה כנראה חלום ולא יותר מזה



חדשות מצערות מכיוון דראד 2

אי שם בשנת 2012 הסרט האלים והלא מתנצל של השופט דראד יצא למסכי הקולנוע. הוא נכשל טוטאלית בקופות מסיבות לא ברורות לנו עד היום אבל יש הטוענים שיחסי הציבור שסללו את הדרך לפני הקרנתו לא היו יעילים. יש גם שטוענים שהקהל האמריקאי לא ממש הבין את הקומיקס עליו הסרט היה מבוסס. נכון להיום זה לא ממש משנה. אני חייב לציין שמאז 2012 ועד היום לא ראיתי סרט אקשן שמתקרב לאיכותו של אותו דראד של קארל אורבן. הרבה מאוד אנשים ברחבי העולם מסכימים את הטענה ובגלל זה מאז ועד היום מתנהל קמפיין אגרסיבי להחיות את המותג וליצור סרט המשך.

הסרט שתקציבו היה 50 מיליון דולר הצליח לגרוף בסה"כ 35 מיליון בכל העולם אבל כאן נכנסו לפעולה המעריצים וכדי להראות לאולפנים ששווה להם לפחות לחשוב על סרט המשך הם התנפלו על גרסאות הדי וי די והפכו את דראד לאחד הסרט הנמכרים ביותר בשנים האחרונות למרות הכישלון הקולנועי. מי שהפיק תקווה מחודשת בלבבות המעריצים היו: קארל אורבן שטען במספר מקרים שהוא ישמח לחזור לסרט המשך, המפיק בפועל אדי שנקאר (האיש שייצר את סרטון האלים של הפאוור רינג'רס) גם כן היה בעניין.  כולנו יודעים שסרטים שנכשלים בקופות כמעט ואף פעם לא ממשיכים הלאה לסרט המשך. לצערנו כותב התסריט של סרט דראד אלכס גרלנד כנראה השלים עם העובדה וגזר את דינו של סרט ההמשך:
"העניין של Dredd הוא הפתעה. זה סט ממש מסובך של רגשות. יש לי הרבה צער על איך דברים הסתדרו עם Dredd, למרות שזה מאוד מספק. אתה עושה סוג של עסקה, במיוחד עם היוצרים שלו. אנחנו רוצים לעשות את הדבר הזה ולכבד את מה שעשית, ולנסות לעשות את זה כמו שצריך, ואז הסרט יתגמל על האמון שלנו בו. ואני חושב שהסרט גמל להם במובן מסוים, אך לא באחר. אני מאמין שהסרט גמל להם באופן יצירתי, אלא אם כן הם משקרים לי על זה. אני חושב שזה יצר את הדבר הזה מסרט שנכשל. סיפורו של 'Dredd' הוא זה של סרט נכשל"
גרלנד המשיך ופנה לקהילת המעריצים של הקומיקס ושל הסרט מ 2012 בבקשה של ויתור על המאבק אותו הם התחילו לפני 3 שנים:
"... אני גם מרגיש תחושת האחריות, כי אני יודע שיש אנשים שעושים את הדברים האלה כמו שיש להם כסף והם מוציאים כסף על DVD כדי לנסות ולעלות את הסיכוי ליצירת סרט המשך. מכיוון שאין לי פרופיל מקוון או אישיות או משהו כזה אני לא יכול לדבר עם האנשים האלה ישירות, אבל מה שאני רוצה לומר הוא שזה כל כך טוב מצדכם, ומודה לכם, אבל תשמרו על הכסף שלכם, כי האנשים שקבלים את ההחלטות לא מתרגשים מדברים מהסוג הזה. הם עברו על ידי דברים אחרים, משוואות אחרות, אלגוריתמים אחרים.איך אני יכול להגיד את זה בלי להתרגש? זה נוגע ללב. זה אומר משהו שאנשים האלה תומכים בסרט, אבל הדבר שאנשים רוצים, שהוא סרט המשך, אני לא חושב שהולך לקרות. אני חושב שזה יקרה (תן לי לנסח את זה) אני לא חושב שזה יקרה איתי והאנשים שעשו את הסרט האחרון. "
למי שזוכר באמצע שנות ה 90 נעשה סרט דראד בכיכובו של סילבסטר סטאלון. הסרט לא היה הצלחה כבירה לא מבחינת האיכות וגם לא מבחינת הכסף שהוא עשה. למרות שהוא גרף קצת מעל 110 מיליון אחרי השקעה של 90 מיליון. זה כל כך עצוב שסרט טראש כמו השופט דראד של סטאלון מ 1995 הצליח לייצר כסף עבור האולפנים בזמן שיצירת המופת משנת 2012 כשלה באופן כל כך חרוץ. הסרט האחרון היה נאמן לחלוטין לקומיקס והתמקד בקהל יעד ספציפי ועדיין נכשל בצורה כזאת שלא נראה סרט המשך לא בזמן הקרוב ואם כבר נראה אז זה יהיה בלי קארל אורבן, אדי שנקאר ואלכס גרלנד. ייקח עוד הרבה זמן עד שהאולפנים יחליטו להחיות בחזרה את המותג כמו שהם עושים כל כמה שנים. לצערנו אנחנו לא נקבל את מבוקשנו, ורוב הסיכויים שנקבל איזושהי גרסה הוליוודית המיועדת לילדים חסרי מוח, כזאת בלי דם ואלימות. בגדול מה שאנחנו מקבלים היום מסרטי מארוול כמה פעמים בשנה. 

Dredd 3D Official Trailer #1 (2012) - Karl Urban Movie HD

דראד 2012

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א