דרדוויל טריילרים חדשים



טריילרים של דרדוויל

במארוול החליטו ללכת חזק בכל החזיתות. כבר שנים שאין להם שום תחרות משמעותית בקולנוע, וכל סרט שהם מפיקים הופך להצלחה מסחרית מסחררת.

בשנים האחרונות מארוול החליטו שהם נכנסים גם בכל הכוח לטלוויזיה. סוכני המגן שעלתה לשידור בשנה שעברה ברשת ABC לא הייתה הצלחה כבירה אבל במארוול התעקשו והסתכלו אל הטווח הארוך. לקראת העונה השנייה של סוכני המגן החברה של מארוול ברשת ABC עשו הרבה חושבים ותיקנו את רוב הבעיות מהם סבלה הסדרה בעונתה הראשונה. במהלך חופשת החורף המסורתית בטלוויזיה האמריקאית מארוול החליטו לשדר את עונת הבכורה והקצרצרה של הסוכנת קרטר. בניגוד לעונת הבכורה של סוכני המגן הסוכנת קרטר נתנה עונה ראשונה מרשימה. 

שני הסדרות הראשונות של מארוול שודרו ב ABC זה לא מנע ממארוול לסגור עסקה מעניינת והרבה יותר גדולה עם נטפליקס בה ישודרו מספר סדרות קומיקס נוספות. הראשונה שבהם תהייה דרדוויל שמגיע החודש, אחריה בסתיו הקרוב נראה את ג׳סיקה ג׳ונס, לוק קייג׳ ב 2016, איירון פיסט וסדרת המגינים שתרכז את כל ארבעת גיבורי העל שישודרו בנטפליקס תחת קורת גג אחת.

בגלל שדרדוויל היא הסדרה הראשונה שתעלה לאוויר בנטפליקס בפוסט זה נתרכז בה.  מארוול ונטפליקס עושים מאמצים כבירים בשיווק דרדוויל מה שמיוחד בסדרה החדשה כמו שזה יהיה בכל הסדרות שירוצו בנטפליקס היא העובדה שהם יהיו שונות בתכלית ממה שראינו ממארוול עד כה אם זה בקולנוע ואם זה בטלוויזיה. בניגוד ל ABC לנטפליקס אין כל מיני הגבלות אליהן הסדרות שמשודרות ברשת חייבות להיות כפופות. לכן הדרדוויל שנראה החודש יהיה הרבה יותר אלים ומחובר למציאות. זה כמובן יהיה רענון יחסית לכל מה שקיבלנו עד היום. לפי הטריילרים ששודרו עד כה כמו גם הטריילרים 3 ו-4 ששוחררו כעת (בהמשך הפוסט) הסדרה החדשה של דרדוויל לא בדיוק מיועדת לילדים בגיל הרך. אי אפשר להגיד שניתן לראות בה משהו יוצא דופן אבל אם מתחשבים בסטנדרטים של מארוול אז זה צעד הכרחי ונכון בניסיון להפוך את דמויות גיבורי העל שלהם לקצת יותר רציניות. בסרטון המורחב (טריילרים 3 ו-4) אנחנו עושים הכרות עם מאט מורדוק (צ'רלי קוקס) ומגלים את הסיבות ואת התהליך אותו הוא עובר כדי להפוך לדרדוויל. כמו כן ניתן לראות את הנבל הראשי של הסדרה וילסון פיסק ומה אני המאמין שלו.

דרדוויל עולה לשידור בנטפליקס ב 10 לאפריל 2015


טריילרים 3 ו-4: דרדוויל מבט נוסף על דרדוויל של נטפליקס

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א