את מי נראה בסרט מהיר ועצבני 8


חדשות מהיר ועצבני 8

מהיר ועצבני 7 הספיק לשבור כמה שיאים בסוף שבוע הראשון להקרנתו מה שנתן ליוניברסל מוטיבציה מוגברת להכריז באופן רשמי על התכנונים לקראת הסרט הבא בסדרה - מהיר ועצבני 8.
אנחנו כבר יודעים שלקראת הסרט ה-8 וין דיזל ושות' הולכים לעשות את המעבר לחוף המזרחי, כאשר אירועי הסרט החדש יתרחשו בניו יורק. כמו כן משהו הרבה יותר משמעותי, היא העובדה שהסרט השמיני בסדרה היה פתיח לטרילוגיה חדשה של סרטים. לא נראה שיהיו שינויים משמעותיים בצוות השחקנים העיקרי (חוץ מפול ווקר ז"ל). לכן קצת מוזר שיוניברסל מכריזים על טרילוגיה חדשה שמתבססת בדיוק על אותן הדמויות שימשיכו בדיוק מאיפה שהם סיימו את מהיר ועצבני 7.

מהיר ועצבני 7 הפך באופן רשמי את המותג של מהיר ועצבני לאחד הנכסים היותר מצליחים של הקולנוע האמריקאי, וזה ייחודי להיום, כי זה לא סרט גיבורי על. 
לאחרונה הלן מירן חשפה שהיא ממש רוצה להצטרף להשתתף בסדרת הסרטים של מהיר ועצבני. נכון להיום לא ידוע אם מירן תופיע בסרט השמיני בסדרה (עדכון - הלן מירן לוהקה לסרט) אבל אומברטו גונזלס מלטינו רוויוז מדווח שבינתיים לא צריך להתמקד בשחקנים שרוצים להופיע בסדרת הסרטים אלה להתמקד בדמויות שהיו חלק מהמותג ונכון להיום יש להם פוטנציאל גדול מאוד לחזור. אחת מאותם דמויות היא הסוכנת פואנטס (אווה מנדז). להזכירכם מנדז הופיעה בסרט השני בסדרה וגם עשתה הופעת אורך בסרט החמישי (הסצנה אחרי הכתוביות) שם היא סיפקה את ההוכחה להובס (דוויין דה רוק ג'ונסון) שלטי אורטיז (מישל רודריגז) עדיין בחיים והיא עובדת עבור אוון שואו (לוק אוונס) בלונדון. 


מאז הסרט החמישי לא היה שום זכר לדמותה של מנדז, מצד שני העובדה שלא השתמשו בדמות בסרטים האחרונים לא אומר שלא יחזירו אותה לסרט השמיני. מנדז עצמה היא לא אותה שחקנית מתחילת שנות האלפיים. נכון להיום הקריירה של מנדז בדעיכה, היא לא מרבה להצטלם וגם בסרטים בהם היא מופיעה זה לא סרטים בסדר גודל של להיט הוליוודי בקנה מידה של מהיר ועצבני. לכן אם יזרקו עצם לכיוונה שלמנדז היא תקפוץ על ההזדמנות בלי לחשוב פעמיים. 
כידוע לא נראה יותר את פול ווקר ומי שבונה על מנדז ומירן שימלאו את החלל אותו הוא התיר הוא מנותק מהמציאות. הליהוק של הלן מירן ואווה מנדז יחדן לסרט הקרוב יהיה כדי לרווח את צוות שחקני המשנה שכבר קיים. 

ואם מדברים על צוות שחקני המשנה ג'ייסון סתאתם חוזר, כמוהו גם לוקאס בלאק הכוכב של מהיר ועצבני 3 (טוקיו דריפט) שגם הפעם יקבל הזדמנות, כאשר הוא חתום על חוזה גם לסרט התשיעי בסדרה. כמו כן סקוט איסטווד (הבן של קלינט איסטווד) קיבל תפקיד לא ידוע בסרט. קורט ראסל שיקבל תפקיד גדול יותר בסרט השמיני וכנראה ישתף פעולה עם הנבלית הראשית של הסרט - שרליז תרון שתנסה לשדרג את סדרת הסרטים עם האיכויות שלה ובדרך תנסה לפגוע בדום וחבריו.
A photo posted by Vin Diesel (@vindiesel) on

האמת שלא ברור אם מותג בסדר גודל של מהיר ועצבני צריך דמות משמעותית שתחליף את בריאן אוקונור, אחרי הכול עם צוות שחקני משנה כל כך מרשים (כמו בסרט השמיני) הסרט ינסה להשכיח את דמותו של בריאן אוקונר. אחרי הכל לאחר הצטרפותו של הובס בסרט החמישי פול ווקר די נדחק הצידה ולא קיבל את הפוקוס לו הוא זכה בשלושת הסרטים הקודמים (מהיר ועצבני 1,2 ו-4), לכן אולי אפילו לא נרגיש בחסרונו במהיר ועצבני 8.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א