מה עדיף קיק-אס 3 או סרט היט גירל



יקום הקיק אס

כאשר הסרט הראשון של קיק אס ( Kick Ass ) עלה לאקרנים הוא קיבל מחמאות מכל כיוון אפשרי. הסרט של מתיו ווהן היה שונה בתכלית מכל מה שהאולפנים הגדולים עשו באותה תקופה. הסרט היה יחסית די אלים אבל באותו הזמן לא ממש לקח את עצמו ברצינות. מה שיותר חשוב הסרט חשף בפני הקהל הרחב דמות אדירה בשם היט גירל ( Hit Girl ) אותה גילמה קלואי גרייס מונטז.

הסרט השני של קיק אס היה אמור לרכב על גל ההצלחה של הסרט הראשון אבל זה לא קרה והסרט נכשל בקופות כמו גם בעיני המבקרים. יוצרי הסרט לא ממש הבינו מה הם צריכים לעשות עם הנכס אותו הם גילו בסרט הראשון. קיק אס 2 התרכז יותר בהיט גירל וזה היה מהלך נכון אבל הבעיה היא שקיק אס 2 הציג את הדמות כמישהי שמדברת הרבה, בוכה עוד יותר ובסה״כ נתן לנו דמות טיפש עשרה טיפוסית שמידי פעם גם מציגה לנו את הניצוצות מהסרט הראשון. מה שהרשים את צופי קיק אס הראשון הייתה הילדה הקטנה שפירקה את כל מי שעמד בדרכה. בסרט השני לא היה לנו את האלמנט הזה וזה לא בגלל שמונטז התבגרה אלה בגלל שלא נתנו לא לפרק אף אחד. אם היינו רוצים לראות בת טיפש עשרה בוכה על מר גורלה היינו הולכים לראות את יומני הערפד (או איזה שטות אחרת) ולא באים כדי לראות את קיק אס 2. בגלל הכישלון הצורב של קיק אס 2 אנחנו כנראה לא נקבל את הסרט השלישי בסדרת סרטי קיק אס אבל זה עדיין לא הסוף כי ישנו סיכוי (סיכוי קלוש) שנקבל משהו הרבה יותר טוב: סרט היט גירל.

לאחרונה מארק מילר יוצר הקומיקס של קיק אס, עליו התבססו הסרטים התראיין ל JoBlo וזה מה שהיה לו להגיד:
"אני אוהב את הרעיון של סרט היט גירל. אבל זה חייב להיות הסיפור הנכון. יש לנו רעיון מטורף לסרט ומידי פעם אני חושב האם זה מטורף מידי? כי זה דיי הזוי. האם העולם יקבל את זה? כי זה הופך את קיק אס למוצאים את נמו באופן יחסי. דסקסתי לגבי הנושא עם מתיו בפאב, וזה בסדר לראיונות שזורקים בפאב אבל כשיראינו אותנו שנתיים אחרי זה, האם זה הולך להיות מפחיד? לכן אני לא יודע, אבל זה נשמע ממש נחמד. זה דיי משעשע כי היט גירל הקדימה את זמנן של גיבורות העל בשנה לפני שמשחקי הרעב והאנה הגיעו. ועכשיו אני מרגיש שזהו זמן מצוין בשבילה, אז זה יכול להיות ממש מעניין"
לפי הראיון מילר עדיין לא ממש סגור על עצמו ויש לו רצון להתקדם עם הפרויקט. השאלה היא האם הוא מוכן לקחת את הסיכון כי הוא ממש לא רוצה להיפגע כמו שקרה לו בקיק אס 2. אז מה אתם אומרים הייתם רוצים לראות סרט סולו של היט גירל ?

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א