האם ג'ייסון סטאת'אם מצטרף ליקום של מארוול

האם ג'ייסון סטאת'אם מצטרף ליקום של מארוול

לאחר העונה המוצלחת של דרדוויל ברשת נטפליקס יוצרי הסדרה מתחילים להתכונן לעונה השנייה של הסדרה שתעלה לשידור בשנה הבאה. יוצרי הסדרה החליטו שבשביל העונה השנייה שלהם הם הולכים לכוון הכי גבוהה שאפשר. ג'ייסון סטאת'אם האיש שביסס את עצמו כאחד מגיבורי האקשן הגדולים של השנים האחרונות עד לשבוע האחרון ניהל שיחות עם נטפליקס לגבי הצטרפות לצוות של העונה השנייה של הסדרה. התפקיד שיועד לסטאת'אם היה לגלם את דמותו של בולזאיי (Bullseye ).

נכון להיום אחרי שהסיפור דלף נראה שסתרתם עשה אחורה פנה והשיחות עמו תקועות. יש הטוענים שבגלל שהסיפור דלף והתגובות החיוביות שהמהלך הביא מצד חובבי דאדוויל סטאת'אם הקפיץ את המחיר במפתיע מצד שני יש הטוענים שבמארוול ציפו למהלך ורצו להרוויח קצת פרסום לקראת העונה השנייה של הסדרה. בכל מקרה זה מה שהיה לג'ייסון סטאת'אם להגיד על כל הסיפור בראיון יחסי הציבור של הסרט מרגלת :

"אם מסתכלים על רוב סרטי הפעולה המודרניים שרואים כיום, סרטי מארוול לדוגמא. אני רק חושב שכל בחור יכול לעשות את זה. אני מתכוון, אני יכול לקחת את הסבתא שלי, לשים אותה בגלימה, לשים אותה לפני מסך ירוק לשכור כמה פעלולנים לבוא ולעשות את כל סצנות הפעולה. כל אחד יכול לעשות את זה. אני מתכוון לזה שהם מסתמכים על פעלולנים, מסך ירוק ותקציב 200 מיליון דולרים. זה הכול  CGI. לי זה לא נראה אותנטי" 

לפי התגובה של ג'ייסון סטאת'אם ניתן להבין שכל שיחות משא ומתן עלו על סוג של שרטון וכנראה שלא נראה את סטאת'אם מצטרף ליקום של מארוול ( MCU ). מה שאנחנו יודעים עד כה זה שרוסריו דאוסון תחזור לגלם את קלייר טמפל בעונה השנייה של הסדרה. דאג פטרי ומרקו רמירז יחליפו את סטיבן ס. דנייט (ספרטקוס) מאחורי הקלעים, בזמן  שדרו גודארד יישאר כיועץ. ישנה סבירות גבוהה מאוד שאלקטרה תופיע בעונה השנייה של דרדוויל בזמן שהיציאה של ג'ייסון סטאת'אם (יחד איתו דמותו המיועדת בולזאיי) מהתמונה מקרבת את Mister Fear ודמותו של מיסטריו (Misterio ) כנבלים הראשיים של דרדוויל בעונה השניה.

העונה השנייה של דרדוויל תשודר במהלך 2016 ברשת נטפליקס

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א