סדרות מומלצות מהן ניפרד ב 2015


סדרות מומלצות שנגמרות השנה



כיום קשה מאוד למצוא סדרות טלוויזיה איכותיות אחריהן אנחנו יכולים לעקוב באופן מתמיד. זה עוד יותר מתסכל לראות את הסדרות שאחריהן עקבנו מגיעות לישורת האחרונה שלהם ונפרדות מהמסך הקטן. בפוסט הבא נציג לכם 3 סדרות שסיימו את ריצתן ב 2015 ואנחנו נצטרך להתמודד עם החלל שהן השאירו.


קונסטנטין - Constantine

בדי סי קומיקס חשבו להשתלט על הטלוויזיה, במיוחד עכשיו כשמארוול שולטים ללא עוררין בקולנוע. עד שדי סי והאחים וורנר יתנו פייט ראוי למארוול על המסך הגדול החברה של די סי זורקים את כל מה שיש להם על המסך הקטן. כבר סקרנו את החץ הירוק והברק ועכשיו הגיעה תורו של קונסטנטין. בניגוד לסדרות קומיקס אחרות קונסטנטין היא סדרה הרבה יותר אפלה המתמקדת בדמותו של בן אדם המנסה להציל את נשמתו ולכפר על עברו ע"י לחימה בכוחות האופל, שדים ומפלצות מיסטיות המגיעות מהגיהנום לכדור הארץ. למי שזוכר לפני כעשור קיאנו ריבס כיכב בסרט בעל אותו השם, הסרט נכשל בקופות והמותג נקבר מאז. נראה שסדרת הטלוויזיה לא הצליחה להתעלות על הסרט ונחלה כישלטן צורם גם כן, היא בוטלה אחרי עונה אחת בלבד.
שחקנים - מאט ריאן, הרולד פרינאו, אנג'ליקה סליאה וצ'ארלס הלפורד.
קונסטנטין הסתיימה אחרי עונה אחת בלבד ברשת NBC.


מכת נגד - Strike Back

מכת נגד היא סדרת אקשן טהור, אם אתם חובבי ז׳אנר הפעולה, אוהבים מרדפי מכוניות, מתים על קרבות מגע מלא, לא יכולים בלי אין ספור סצנות של יריות מכלים אוטומטיים אתם לא יכולים לוותר על מכת נגד ( Strike Back ). הסדרה עוקבת אחר יחידה סודית של MI6 הבריטי המתמחה בנטרול טרוריסטים מתוחכמים ברחבי העולם. את הצוות מובילים צמד לוחמי כוחות המיוחדים, המצליחים להפוך כל משימה לסוג של תחרות בינם לבין עצמם ובדרך גם לצחוק על עצמם ועל כל העולם. מכת נגד היא סדרת גברים טיפוסית אבל בניגוד לשאר היא פשוט טובה להפליא. אם אתם גברים חולי אקשן ולא שמעתם על הסדרה בעבר אסור לכם לפספס אותה ואתם חייבים להשלים את חמשת העונות שכבר שודרו.
שחקנים - פיליפ ווינצ'סטר, סאליבן סטפלטון, מישל לוקס ורובסון גרין.
מכת נגד שודרה ברשת סינמקס במשך 5 עונות


שמיים נופלים - Falling Skies

נוח וויילי הרופה מאי. אר. אם שכחתם חזר לטלוויזיה עם  סדרת שמיים נופלים ( Falling Skies ). למי שלא מכיר הסדרה של רשת ,TNT שמיים נופלים מספרת על עתיד אפוקליפטי בו בני האדם נלחמים (יותר מפסידים) נגד גזע חייזרים אכזר שפלש לכדור הארץ. החייזרים המנסים לשעבד / להשמיד את המין האנושי. בני האדם בראשות טום מייסון, שלושת בניו וכמה דמויות נוספות שמהוות את הגרעין של פלוגת צבא המילואים של מסצ'וסטס מהווים את קו ההגנה/התקפה האחרון (היחיד) של ארה"ב בעולם החדש. הסדרה בנויה היטב ולהפתעת רבים הצליחה לרוץ הרבה מאוד זמן בטלוויזיה האמריקאית (חמש עונות).
שחקנים - נוח ויילי, דריו רוי, וויל פאטון, מון בלאדגוד, שרה קארטר וקולין קונינגהם.
שמיים נופלים שודרה ברשת TNT במשך 5 עונות


רצף הזמן - Continuum 

רצף הזמן

העונה הרביעית של רצף הזמן ( Continuum ) הסתיימה השנה (2015) ובכך סיימה את הסדרה כולה. למי שלא מכיר את את קונטיניום הנה הפרטים: הסדרה של רשת שואו קייס ( Showcase ) היא סדרת מדע בדיוני טיפוסית שהתרכזה במסע בזמן. היא הפגישה אותנו עם קירה קמרון (רייצ'ל ניקולס), שוטרת בעתיד הנשלט ע"י תאגידי ענק. קירה נשלחת לעבר (ההווה שלנו) על מנת לעצור את חוליית liber8 כדי למנוע מהם לשנות את העבר שישפיע על העתיד.
רצף הזמן בעונתה הרביעית והאחרונה הצליחה להביא למסך הקטן משהו שהיה חסר לה לכל אורך ריצתה, התרגשות של הצופה בהמתנה לפרק הבא. רצף הזמן לא נתנה לנו סיומת מרתקת אבל הדרך שעברנו עם ששת פרקיה האחרונים של הסדרה היו שווים את זה.
שחקנים - רייצ'ל ניקולס, ויקטור וובסטר, רוג'ר קרוס ולקסה דויג.
רצף הזמן שודרה ברשת Showcase במשך 4 עונות


דומיניון - Dominion

אחת הסדרות המפתיעות שחזרו הקיץ לרשת Syfy היא דומיניון עם עונתה השנייה. הסדרה מתרכזת בעתיד אפוקליפטי בו תקופה ארוכה שלא נראה סימן לאלוהים והמלאכים מחליטים לרדת לכדור הארץ ולהשמיד את כל בני האדם בגלל שהם חושבים שזוהי בקשתו של אביהם. המלאך מייקל ניצב לבד לצד בני האדם ועוזר להם לשרוד בעתיד האפל מול אחיו גבריאל ושאר צבא המלאכים. הסדרה מבוססת על הסרט האפל לגיון המלאכים ( Legion ) משנת 2010, והיא נראית כעשויה היטב עם עלילה מעניינת וצילום ויזואלי נאה יחסית להגבלות התקציב. לא ניתן לזהות הרבה פרצופים מוכרים בסדרה חוץ מאנתוני הד מבאפי ציידת הערפדים ורוקסן מקי שהופיע בכל מיני פרויקטים שוליים בשנים האחרונות.
הסדרה עשויה היטב ומספקת גוון נוסף עבור חובבי פנטזיה שפוגשת עולם פוסט-אפוקליפטי.
הסדרה סיימה את עונתה השנייה (והאחרונה) הקיץ ברשת Syfy 

זהות נרדפת (אגדות) - Legends

האיש והאגדה או ליתר דיוק האיש שלא מפסיק למות בקולנוע ובטלוויזיה חזר למסך הקטן עם סדרה חדשה זהות נרדפת (אגדות) לפני כשנה. הסדרה התמקדה בסוכן חשאי של ה FBI שמחליף זהויות באופן מושלם כדי להשלים משימות עבור סוכנות הביון. הכול מתחיל להתפרק עבור הסוכן המושלם כשרומזים לו שחייו הנוכחים הם לא בדיוק חייו, אלה הם זהות בה גיבורנו תקוע יותר מעשור. הסדרה רצה ברשת TNT במשך 2 עונות, ואי אפשר היה לקרוא לסדרה הצלחה מסחררת. עם כל הכבוד שון בין לבדו לא יכול לפצות על כמה ליקויים משמעותיים של כתיבת תסריט אבל הבעיה המשמעותית ביותר היתה ההתנהלות של העונה השניה ולכיוונים שהסדרה התחילה להתדרדר.
שחקנים - אלי לרטר טינה מג'ורינו שון בין אמבר ולטה סטיב האריס ומוריס צ'סטנאט.
הסדרה רצה במשך 2 עונות, והיא שודרה ברשת TNT.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א