לאן מועדות פניו של הענק הירוק ביקום הקולנועי של מארוול


מה אנחנו רוצים לראות מהענק הירוק ( פלאנט האלק ), ומה נקבל באמת.

רוב הזמן מארוול יודעים מה לעשות עם גיבורי העל שלהם. וגם כשזה לא כל כך הולך להם הם תמיד יודעים איך למקסם את הרווחים מאותו פרויקט שנתקל בביקורות פושרות ועדיין מצליחים להוציא אותו מדכדוך הבינוניות להצלחה קופתית סבירה. כשמסתכלים על אחד מגיבורי העל המפורסמים של מארוול שחווה 2 סרטי סולו לא ממש מוצלחים. אותו גילמו 3 שחקנים שונים, קשה להתעלם מהעובדה שהענק הירוק מתקשה איפה ששאר חבריו לצוות הנוקמים פורחים.
השחקן השלישי שמגלם את הענק הירוק נכון לעכשיו ביקום של מארוול הוא מארק רופאלו. רופאלו הספיק להופיע במספר סרטי מארוול אבל עדיין לא קיבל סרט סולו משלו (מארוול עדיין חוששים לתת לענק הירוק הזדמנות שלישית). חובבי מארוול השתוקקו לראות סרט סולו של רופאלו שיתאר את פלאנט האלק. כל פעם ששאלו את האיש החזק במארוול (קווין פידג') לגבי פלאנט האלק תשובתו הייתה זהה: "אין תוכניות לקראת סרט פלאנט האלק". אם אין סרט פלאנט האלק זה אומר שאין תוכניות לסרט סולו של הענק הירוק, ולרופאלו יש עדיין 4 סרטים בחוזה עם מארוול (יכול להיות יותר, לרופאלו אין בעיה להאריך את החוזה) אז מה יש למארוול לעשות עם הענק הירוק גרסת 3.0? 

התשובה של מארוול הגיע בשבוע שעבר כאשר רופאלו סגר על הופעה בת'ור 3 - רגנרוק. אם חושבים על זה, זה דיי נוח למארוול לדחוף את האלק לרגנרוק. אחרי מאורעות הנוקמים עידן אולטרון (דרך אגב אתם מוזמנים לקרוא את ביקורת הנוקמים עידן אולטרון שלנו ). שם ברוס באנר מחליט לקחת הפסקה מהנוקמים בפרט ומהעולם בכלל. הגיוני שת׳ור ייקח את ברוס באנר לנקות את הראש באסגרד.

השאלה הנשאלת איך הענק הירוק יתגלגל לשתף פעולה עם תור אחרי ״התמוטטות עצבים״ שהייתה לו בעידן אולטרון. אם עלילת רגנרוק תתנהל מחוץ לכדור הארץ, שיתוף פעולה מסוג זה יכול בהחלט לעבוד. ת׳ור יכול לקחת את הענק הירוק לאסגרד או כוכב אחר ובו הם ישתפו פעולה על מנת להציל את העולם. בו בזמן לתת לברוס באנר לשנות אווירה לפרק כמה חוצנים, ולהבריא לקראת סרטי הנוקמים הבאים (מלחמות האינסוף). ואם כבר הזכרנו ״כוכב אחר״, אולי זה יהיה סוג של פלאנט האלק.

אבל אם עלילת רגנרוק תהיה מחוץ לכדור הארץ איך משלבים בו את ג׳יין פוסטר (נטלי פורטמן) ואריק סלביג ( סטלאן סקארסגארד) שכבר סגורים בת׳ור 3? ישנו מצב שאנו נראה את ת׳ור מקפץ בין כדור הארץ לכוכבי גלקסיית אסגרד מה שיסביר את הופעת הקאסט האנושי מצמד סרטי ת׳ור, ויאפשר להם להופיע גם ברגנרוק. זה גם יסביר את חזרתו של היימדייל (אידריס אלבה) לת'ור 3 והוא כנראה יעזור לת'ור למשוך את הענק הירוק לאסגרד / כוכב אחר.

אז נכון שזה יהיה נחמד לראות את הענק הירוק ברגנרוק אבל עדיין נראה שמארוול משתמשים בענק כדי לסתום חורים ואין להם תוכניות ברורות ומשמעותיות עבור הדמות. מובן למה הם מתקשים לסמוך על דמות שנכשלה בעבר אבל פלאנט האלק יכול להיות משהו מדהים אם יעשו אותו נכון. רק לפני שיעשו אותו נכון, פידג' צריך לאשר שיעשו אותו, וכאן הבעיה.

תאריכי שחרור לסרטי מארוול בשנים הקרובות (ארה"ב):

קפטן אמריקה 3 – מלחמת האזרחים יגיע ב 6 למאי 2016
דוקטור סטרנדג' - 4 לנובמבר 2016
שומרי הגלקסיה 2 יגיע ב 5 למאי 2017
ספיידרמן (בשיתוף עם סוני) – 28 ליולי 2017
ת'ור 3 – רגנרוק - 3 לנובמבר 2017
הנוקמים – מלחמת האינסוף חלק 1 יגיע ב 4 למאי 2018
אנטמן והוואספ - 6 ליולי 2018
קפטן מארוול תגיע ב 8 למרץ 2019
הנוקמים – מלחמת האינסוף חלק 2 יגיע ב 3 למאי 2019
אינהיומנס (נמצא בסימן שאלה) אמור להגיע ב 12 ליולי 2019

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א