המלצה על סדרה Into The Badlands



Into The Badlands היא כנראה הלהיט הבא של רשת AMC

רשת AMC היא לא אחת הגדולות בטלוויזיה האמריקאית, אף אחד לא יגיד לכם שהיא אחת המובילות בארה"ב. ובכל זאת ברשת משודרות כמה מהסדרות האיכותיות שיש לתעשיית הטלוויזיה האמריקאית להציע. כולנו מכירים את המתים המהלכים שרצה כבר 6 עונות. הצלחת המתים המהלכים הייתה כל כך עוצמתית שיוצריה קיבלו אור ירוק ליצור את סדרת הבת: הפחד מהמתים המהלכים שהתחילה לרוץ ב 2015. כמו כן אי אפשר להתעלם מאחת ההפתעות הנעימות של הרשת: גיהינום על גלגלים הוותיקה והאיכותית שאמורה לסיים את ריצתה בשנה הבאה.

נראה שעוד סדרת איכות מצטרפת לרשימת הסדרות המרתקות של הרשת. Into The Badlands שעדיין לא קיבלה עברות רשמי מקהילת מקלקלי השמות הישראלית. Into The Badlands היא סדרה שתעשה גלים ככל שעונתה הראשונה תתקדם. פרק הפתיחה היה מבטיח והשאיר טעם של עוד לקראת ההמשך. הסדרה מתמקדת בעתיד פוסט מלחמת עולם / אזרחים עקובה מדם ומציגה בפנינו חברת מעמדות חדשה אותה יסדו 7 גברים ונשים (כמו שמתאר גיבור הסדרה - סאני) שאסרו את השימוש בנשק חם. 

העולם החדש נשלט ע"י אינדיבידואלים שקוראים לעצמם ברונים, ראשי מחוזות אלה הם אנשים המגדירים את עצמם ככאלה שנמצאים מעל החוק ורוב הזמן אלה שמגדירים את החוקים על פי שיקוליהם הפרטיים. הברונים מחזיקים שטחי אדמה המגודרים בקירות עצומים עם אוכלוסיה המשועבדת לברון וצבע פרטי של חיילים כאשר המובחרים שבהם נקראים קליפרים. 
העולם שמתואר בסדרה מציג לנו חברה חסרת זכויות, כאשר לרוב החברה אין שום אפשרות של שליטה על חייהם בגלל שהם משועבדים לברון. גיבור הסדרה הוא סאני הקליפר המובחר של הברון קווין. למרות שסאני זוכה לכבוד רב מברונו הוא עדיין משועבד לו בכל צורה ואין לו את הבחירה של לחיות את חייו כמו שהוא רוצה בגלל העובדה הפשוטה שבעולם החדש של הבדלנדס קליפר אמור לשרת את ברונו כל חייו ולא היה מקרה אחד בו קליפר עבר לשרת ברון אחר.

הסדרה תויגה כסדרת אומנויות לחימה ולמרות שישנם סצנות קרב מרשימות. כל זה נדחק לפינה בגלל שישנם אלמנטים איכותיים הרבה יותר שיש לסדרת Into The Badlands להציע. העלילה המרתקת והמסתורין של מקורו של סאני כמו גם יכולותיו המיסטיות של MK.
לפי פרק הפיילוט לא רק שיש למה לצפות, אלה אי אפשר לחכות לפרק הבא כדי לראות מה יקרה בעולם החדש של Into The Badlands אותו רשת AMC יצרה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א