סדרת סרטי מפוצלים של ליונסגייט חוטפת מכה אנושה


מפוצלים בצרות

צמד הסרטים הראשונים בסדרת סרטי מפוצלים (מפוצלים מ 2014 ומורדים מ 2015) הכניסו הרבה מאוד כסף לאולפני ליונסגייט. הסרט השלישי (נאמנים מ 2016) בסדרה בניגוד לסרטים הראשונים היה כישלון מהדהד עם פתיחה מאכזבת של רק 29 מיליון דולרים. מה שגרם למניה של ליונסגייט לצלול חזק מטה. הסרט היה אכזבה: בקופות, בעיני המבקרים כמו גם בעיני הצופים שנמשכו לאדפטציה של סדרת הספרים של וורוניקה רות'.


סדרת הסרטים של מפוצלים התמקדה בעולם פוסט אפוקליפטי. כאשר רובה המוחלט של האוכלוסייה נמצאים בשיקגו העתידנית, מוקפת חומה המגנה עליהם מהזיהום וקרינה של העולם המושמד. כל אזרחי העיר בגיל 16 מתבקשים לעשות מבחן שיקטלג אותם למעמד המתאים להם בחברה, אליו הם ישתייכו כל חייהם. האפשרויות הן :
Abnegation - פילנתרופים
Amity - שוחרי השלום
Candor - הכנים
Dauntless - האמיצים
Erudite - האינטלקטואלים
לכל אחד מחמשת הפלגים היה תפקיד ברור אותו הם היו חייבים לבצע עבור החברה הכוללת. שאר האוכלוסיה, זאת שלא השתייכה לאף אחד מהפלגים היו חסרי מעמד וחסרי זכויות. בנוסף לששת הפלגים היו גם את ה - Divergents. האנשים הנדירים בעלי מאפיינים שיכולים להשתייך לכל אחד מחמשת הפלגים המשמעותיים, מה שהופך אותם לאיום על הממשל ועל השיטה כולה.

כתוצאה מהכישלון של נאמנים ( The Divergent Series: Allegiant ) בקופות בשנת 2016, ווראייטי מדווחים שליונסגייט החליטה לקצץ באופן משמעותי את תקציבו של הסרט הרביעי בסדרה The Divergent Series: Ascendant שתוכנן ליציאה בקולנוע בשנת 2017, וזה עוד לא הכול. המכה המשמעותית שסדרת סרטי מפוצלים חטפה מכיוונה של ליונסגייט (בעקבות הכישלון של נאמנים) היא הורדתו של הסרט הרביעי בסדרה (Ascendant ) מהקולנוע ודרדורו לטלוויזיה. ליונסגייט החליטה לא לשחרר את Ascendant שתוכנן ב 2017 לקולנוע אלה שיחררו ישירות למסך הקטן כסרט טלוויזיה. הפקת הסרט הרביעי תוכננה להתחיל בקיץ 2016 על מנת להוציא את הסרט בקולנוע ביוני 2017. כל זה כנראה ישתנה כי שיחות בנושא עדיין מתנהלות בין ראשי ליונסגייט בנוגע לעתידו של מותג מפוצלים.

אם סרט הטלוויזיה יצא לפועל מחלקת הטלוויזיה של ליונסגייט היא זו שתיקח על עצמה את האחריות להפקתו. התכנון של ליונסגייט הוא לא לזנוח לחלוטין את המותג. אלה ליצור סדרת טלוויזיה שתתבסס על סרטי הקולנוע כאשר סרט הטלוויזיה ישמש כניצוץ שיצית את היקום הטלוויזיוני של מפוצלים. הסרט אמור לסיים את עלילת הדמויות העיקריות אותן ראינו בסרטי הקולנוע ולקשר לדמויות החדשות שימשיכו להחזיק את הלפיד בסדרת הטלוויזיה. לליונסגייט אין רשת שידור טלוויזיונית לכן היא תנסה לשכנעה את אחת מרשתות הטלוויזיה לשדר את הסרט או לשדר אותו בשרות סטרימינג. 
הבעיה המשמעותית ביותר שניצבת בפני ההפקה של הסרט הקרוב היא צוות השחקנים. תשימו לב שהקאסט מכיל כמה שמות מאוד גדולים בהוליווד (מיילס טלר,תיאו ג'יימס, שיילין וודלי וג'ף דניאלס) ולא ידוע אם הם יסכימו לחזור עבור סרט טלוויזיה.

אלה כמובן לא חדשות מעודדות לחובבי מפוצלים אבל העובדה שליונסגייט לא מרימה ידיים על המותג ומנסה לסיים / להמשיך אותו בפלטפורמה אחרת, זולה יותר ורווחית פחות מהתכנון המקורי מעודדת טיפה לקראת הבאות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א