טריילר: וולברין 3 - לוגאן


טריילר וולברין 3

וולברין 3 או בשמו הרשמי לוגאן יהיה אחד מהסרטים המצופים ביותר בשנת 2017. אם זה בגלל שזהו עוד סרט של אקס מן של פוקס שמתמודד ישירות על התהילה מול ה MCU של מארוול וה- DCEU של האחים וורנר. יותר מכל זהו אחד הסרטים המצופים של השנה בגלל שיו ג'קמן יגלם את דמותו וולברין בפעם האחרונה.

טריילר - לוגאן וולברין

מראה לכולם כאן מה היא יודעת לעשות, והיא קטלנית בדיוק כמו וולברין X-23
רוב מבקרי הקולנוע אוהבים לקרוע לגזרים את כל מה שהוא לא מארוול וזה בדיוק מה שהם עשו השנה עם אקס מן אפוקליפס. לפוקס יש היסטוריה ארוכה של Hit and Miss בכל מה שנוגע לסרטי אקס מן. אחד מצליח ואחד נכשל, אחרי הכישלון (בעיני רבים) של אפוקליפס נראה שסרט לוגאן אמור להפוך להצלחה.

הטריילר הרשמי לסרט שוחרר ואם מתמקדים על מה שהוצג באותו הטריילר, אי אפשר שלא להתפעל. עד היום כל סרטי אקס מן כולל דדפול היו ... נקרא לזה מלאי צבע (אני יודע שדיי קשה לקרוא לסרטי אקס מן של בריאן סינגר צבעוניים, אחרי הכול לכולם היו את אותם חליפות שחורות). הטריילר הזה של לוגאן מציג בפנינו סרט שהוא שונה בתכלית מכל מה שראינו עד היום מהיקום המורחב של פוקס. הסרט הוא קודר, אפור ורציני לחלוטין כמובן שהצילום האפרורי תורם לזה אבל נראה שמנגולד וג'קמן החליטו ללכת עד הסוף עם האדפטציה של הקומיקס Old man Logan ולהפוך אותו למשהו ייחודי באותו היקום. בלי לרצות את הילדים ועם דירוג מבוגרים של R נראה שלוגאן מיועד לקהל הבוגר על מנת להגיד לוולברין שלום בפעם האחרונה.

מבחינת הכיוון של הסרט, נראה שהפוקוס ירד מסצנות הפעולה ויתמקד בלספר את הסיפור האחרון של הגיבור תוך התמקדות במספר מצומצם מאוד של דמויות. כמו שהם מוצגות לנו בעתיד הקודר ללא המוטנטים (מבחינת היררכיית זמנים ביקום של סרטי פוקס נראה שהעתיד הזה מגיע כתחליף לאחר העתיד של אקס מן העתיד שהיה) ועל הדרך להיפרד מלוגאן ופרופסור אקס וכמובן להכיר לצופה את X-23. 

תאריכי הקרנה לסרטי אקס מן

וולברין 3 יוקרן ב 3 למרץ 2017
סרט אקס מן לא ידוע (כנראה סרט גמביט) – 6 אוקטובר 2017
סרט אקס מן לא ידוע (כנראה דדפול 2) – 12 לינואר 2018
המוטנטים החדשים יגיע ב 13 ליולי 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א