לורה וונדרוורט לוהקה לסרט המסור 8



המסור: מורשת מקבל חיזוק נשי

אי שם בשנת 2000 השחקן הדיי כושל לי וואנל החליט לכתוב תסריט לסרט. לתפקיד הבמאי וואנל לקח את חברו מתקופת לימודי הקולנוע ג'יימס וואן. הצמד החליט לעשות את הסרט, הבעיה הייתה שלא היה להם שום תקצוב. אולפני הקולנוע לא נעמדו בתור על מנת לעזור לשניים להפיק את הסרט הטרי. אחרי צילום של סצנה 1 קצרה נראה שהם זכו לחשיפה ואולפני אוולושין  - Evolution Entertainment קפצו על המציאה. הצמד קיבל תקציב קטנטן ואיתו וואנל וואן יצרו את אחת מיצירות האימה הרווחיות שנראו בשנים האחרונות על המסך – סדרת סרטי המסור.

למי שעקב אחרי סדרת סרטי המסור כנראה יודע שהסרט האחרון בסדרה (השביעי במספר) יצא לקולנוע לפני 7 שנים. יוצרי אותו סרט תכננו לסגור את הבאסטה עם סרטי המסור 7 כאשר נתנו לו את הכותר – המסור: הפרק האחרון ( Saw: The Final Chapter ). 
תכנונים לחוד ומציאות לחוד, סרט חדש בסרטי המסור נמצא בשלבי תכנון מתקדמים. הכותר שהסרט קיבל הוא המסור: מורשת ( Saw: Legacy ). יש כבר במאי, יותר נכון צמד במאים שינווטו את הסרט החדש. מייקל ופיטר ספיריג הם צמד האחים שנבחרו לביים את המסור 8. לצמד ניתן לזקוף את הסרטים האפלים דייברייקרס וגורל ידוע מראש. נראה שלאחים לבית ספיריג יש ניסיון מסוים בז'אנר (למרות שסרטי המסור דיי רחוקים מ- Daybreakers ו-  Predestination ). פרטי העלילה של הסרט החדש עדיין לא ידועים לכל אבל כשמדובר בסרטי המסור כל זה לא כל כך חשוב. אחרי הכול יהיו לנו כמו נשמות טובות שימצאו את עצמם מנסים לפלס את דרכן ולהציל את חייהם במבוך המלכודות הקטלניות של Jigsaw. 

לפי הדיווח האחרון של ווראייטי לורה וונדרוורט וחנה אמילי אנדרסון הן השחקניות הראשונות שמצטרפות לפרויקט.
אלה מכם שלא ממש עקבו אחרי הקריירה של וונדרוורט אז היא זכורה לרובנו בזכות התפקיד אותו היא עשתה בסמולוויל לפני כעשור, שם היא גילמה את סופרגירל. בהמשך היא עברה לגלם את דמותה של ליסה החיזרית בסדרת מדע בדיוני V. הסדרה השלישית אותה וונדרוורט קיבלה הייתה נשיכה קטלנית / ננשכה בה היא גילמה אשת זאב ובמו ידיה החזיקה את הסדרה באוויר במשך 3 עונות. לאחרונה ראינו את וונדרוורט סוגרת סוג של מעגל עם גילומה של אינדיגו בהופעת אורח בסדרת סופרגירל. חנה אמילי אנדרסון קצת פחות מוכרת מוונדרוורט אבל גם לה עבר בטלוויזיה האמריקאית עם הופעות בקילג'ויס ו- Gangland Undercover.

יהיה נחמד לראות את וונדרוורט ממשיכה לעבוד, הפעם על סרט (נקווה קולנוע). בתקווה שהתפקיד במסור 8 ישדרג אותה עוד יותר.
לסיכום איזה דמות אתם הייתם רוצים לראות את וונדרוורט מגלמת במסור 8? קורבן או רוצחת פסיכופטית שמיישמת את תורתו של Jigsaw.

תאריך הקרנה

המסור: מורשת אמור להגיע לכיווננו ב 27 לאוקטובר 2017

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א