הטריילרים של סופרבול 2017


טריילרים של סופרבול 2017

אם עקבתם אחרי עמוד הפיסבוק שלנו כנראה ששמתם לב להפצצת הטריילרים שהגיע אחרי הסופרבול של 2017. הסופרבול כבר מזמן הפך להיות יותר מאירוע ספורט אמריקאי, אלה למשהו הרבה יותר גדול ורחב שמגיע לכל תחום בתרבות האמריקאית. החל מהפרסומות המושקעות שכל בראנד שמחשיב את עצמו בונה את הפרסומת המושקעת ביותר של השנה על מנת לשדר אותה במשבצת השידור היוקרתית ביותר. כמו גם הסלבריטאים שמוכנים לכרות כליה רק כדי להיות חלק מהאירוע הנוצץ. תעשיית הקולנוע והטלוויזיה לא שונה בשום דבר מסלבריטאים או מפרסמים. האמת היא שתעשיית הקולנוע והטלוויזיה היא השילוב של השניים. לכן כמו כולם האולפנים הגדולים ורשתות השידור הגדולות לא ירשו לעצמם להישאר מאחור. רובם שומרים את הטריילרים והטיזרים שלהם בבטן רק בשביל לחשוף אותם בסופרבול, שם הם יראו אור לראשונה על מנת לבנות את ההייפ לקראת אותו סרט / סדרה שאמורים להגיעה כמה חודשים מאוחר יותר.
אז מה היה לנו כאן, למי שלא שם לב לבזרקר מוד בו היינו בבוקר 2/6/2017 עם פרסום הטריילרים. רצינו לסדר את כולם במקום אחד, וזה בפוסט הזה. 

אז אלה הספוטים שהיו לנו כאן: מהיר ועצבני 8, רובוטריקים 5, לוגאן, שומרי הגלקסיה 2, שודדי הקריביים 5, ג'ון וויק 2, משמר המפרץ, המתים המהלכים, הרוח במעטפת ו - Life.

.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א