ביקורת 12 קופים עונה 3 - קאסי וקול במרוץ נגד הזמן



12 קופים עונה 3 - כל הפינות נסגרו

בחודש מאי 2017 קיבלנו את העונה השלישית של סדרת המדע בדיוני / מסע בזמן 12-  קופים של רשת SYFY. מה שמיוחד בעונה הנוכחית היא העובדה שרשת SYFY שחררה את כל 12 הפרקים של העונה על פני 3 ימים. חוויה בלתי רגילה לכל חובבי הבינג'ים למיניהם.
אחרי העונה השנייה והמפוספסת טיפה 12 קופים חזרה בכל הכוח עם עונתה השלישית. הפעם בניגוד לצמד העונות הקודמות הסדרה מציגה קפיצות אל העתיד הרחוק יותר ולא רק לעבר. הסיפור ממשיך להתרכז סביב קאסי וקול רק שהפעם נראה משהו ממש לא דופק (יותר מאשר בד"כ) בצד של מצילי האנושות.

טריילר - 12 קופים עונה 3

מי שעקב אחר צמד העונות הראשונות כבר יודע שהעד ( The Witness )  הוא בנם של קול וקאסי- איתן. עובדה שמציגה בפני הצמד קונפליקט פנימי בלתי רגיל. האם הם הולכים להרוג את בנם כדי להציל את העולם או שהם יתנו לו לחיות על מנת לזוז הצידה ולתת לעולם (כמו גם הזמן כולו) להעלם.

בחלקה הראשון של העונה גיבורינו מתחבטים בשאלה הקשה וממשיכים בכל הכוח עם מה שהם עשו בעבר. אך כאשר הם מקבלים החלטה נראה שהם בודדים במערכה והם מגלים יריבים חדשים ועיקשים מבית שלא יעצרו בשום משוכה על מנת לקבל את מבוקשם.

העונה השלישית לא מצליחה להתעלות על העונה הראשונה שהצליחה במשימה בה כל כך הרבה סדרות נכשלות כליל, לייצר רציפות הגיונית מבחינת מסע בזמן. בצורה כזו שהכול הצליח להתחבר בסופו של דבר. בעונה השלישית לא ממש ראינו את העומק של העונה הראשונה בגלל שהפוקוס של הסדרה זז טיפה מרציפות הזמן ויותר לכיוון דמויותיהם של איתן,קול, קאסי ואפילו פיתוח מעניין של דמותה של אוליביה (שהפעם שיחקה תפקיד חשוב ומעניין הרבה יותר מבעבר). כמו כן הקפיצות אל העתיד גם כן עשו את שלהן ולא ייצרו אצל הצופה את כל אותם פרדוקסים מהעונה הראשונה.
בסופו של דבר העונה השלישית הייתה טובה אך באותו הזמן המשיכה להציג את עייפות החומר מצד הכותבים (משהו שראינו באופן ברור בעונה השנייה). בסופה של העונה נראה שקיבלנו תשובות לרובן המוחלט של השאלות שנפתחו במהלך שלושת העונות של הסדרה. אם לא סצנת הסיום היינו בטוחים ש 12 קופים הגיע לסוף דרכה. אך בגלל אותה סצנה נראה שהכותבים השאירו פתח מילוט עבור 12 קופים. אולי בשנה הבאה אנחנו נזכה לראות את עונתה הרביעית של אחת מסדרות מסע בזמן המעניינות של התקופה האחרונה.
12 קופים עונה 3
ציון: 4 מתוך 5

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א