טריילר 3 ו- 4 לסרט כוכב הקופים - מלחמה

בני האנוש והקופים נפגשים לסיבוב האחרון שיקבע מי זוכה בכל הקופה בכוכב הקופים 3

אחד מסדרות סרטי הריבוטים המוצלחים (לשם שינוי) בשנים האחרונות היתה סדרת סרטי כוכב הקופים. הקיץ אנחנו נקבל את הסרט השלישי שינסה לסגור את הסדרה כולה. כהכנה ועבודת יחסי הציבור (המנומנמת יחסית) לסרט החדש קיבלנו את הטריילר השלישי לקראת הסרט השלישי של כוכב הקופים (מלחמה) ששוחרר השבוע.

woody harrelson in planet of the apes war
וודי הרלסון בסרט כוכב הקופים מלחמה
מבוגרי השבט יכולים להזכר בטרילוגיה המקורית שהתחילה אי שם בסוף שנות ה 60 בה צ'רלטון הסטון כיכב והציג לצופי הדור הקודם משהו ייחודי על מסכי הקולנוע. בהמשך הדרך נוצרו כמה סרטים נוספים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם מוצלחים פחות אבל הם תמיד הציגו אג'נדה מעניינת עם מסרים חשובים על המציאות שלנו.

משהו מענין בטרילוגיה הנוכחית היא העובדה שצוות השחקנים שמגלמים את בני האנוש לאורך שלושת הסרטים מתחלפים ללא הרף. סיזר (הקוף) הוא הגיבור האולטימטיבי בזמן שבני האנוש מנגנים כינור שני ושלישי לכל אורך סדרת הסרטים ומתחלפים כל הזמן. ג'יימס פרנקו היה בראשון, ג'ייסון קלארק הופיע בסרט השני ווודי הרלסון יתפוס את הבמה בשלישי.

War for the Planet of the Apes Trailer #4 (2017) | Movieclips Trailers

טריילר רביעי לכוכב הקופים

טריילר 3 כוכב הקופים מלחמה

טריילר שלישי לכוכב הקופים
לפי מה שניתן לראות בטריילר הנוכחי של הסרט נראה שאנחנו סוגרים מעגל עם הצגת המלחמה הכוללת בין בני האנוש לקופים. תוצאות אותה מלחמה ראינו על המסך בסדרה המקורית של כוכב הקופים (1968). 2 הצדדים הולכים לקיצון. לא ממש, וודי הרלסון מוצג כאן כמו מטורף בזמן שסיזר מפגין סוג של איפוק בגלל ילדה בודדת בה הוא נתקל בזמן העימות. ובכל זאת סיזר אולי לא התחיל את המלחמה והוא ממש לא רוצה בה אך אם דוחקים אותו לפינה נראה שהוא יהיה זה שיסיים אותה.

כוכב הקופים מלחמה יגיע למסכי הקולנוע ב 14 ליולי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א