חומר אפל בוטלה אחרי 3 עונות


חדשות מצערות מכיוון חומר אפל

אחת הידיעות היותר מתסכלות שחטפנו בסופ"ש הנוכחי היתה ביטולה של סדרת המדע בדיוני – חומר אפל. הסדרה שנוצרה ע"י ג'וסף מלוצי ופול מולי הציגה בפנינו כל קיץ בשלוש השנים האחרונות 13 פרקים של כיף טהור. שני היוצרים אחראים גם על הקומיקס בעל אותו השם כך שבסדרה לא היה ספק של סטיות לכיוונים לא רצויים והזויים כמו שניתן היה לראות בסדרות אחרות.
melisa oneil dark matter season 3
מליסה אוניל - חומר אפל
הסדרה לאורך השנים הייתה אחד הדברים המהנים ביותר של הקיץ עם תצוגת עלילה שנעה בין קלילות טלוויזיונית, אופל של מדע בדיוני קלאסי ומסתורין שלא נעלם לאורך כל הסדרה. בעונה הראשונה ראינו את ששת חברי ראזה מתעוררים על ספינתם ללא כל זיכרון לזהותם. כל אותה עונה גיבורינו ניסו לגלות את עצמם מחדש תוך התמודדויות עם הלא נודע. בעונה השנייה ראינו את אחת הדמויות הראשיות נרצחת וכל אותה עונה הייתה מרדף אחר הנקמה, כמו ביסוסה של מליסה אוניל (שתיים) ככוכבת הגדולה של הסדרה. בעונה השלישית ראינו את דמותו של אלכס מולארי  (ארבע) הופך לנבל של העונה ובכללי ראינו את מלחמת הקורפרטיבים של הגלקסיה קורמת עור וגידים. 

הסדרה סיפקה אינסוף הפתעות שתפסו את הצופה לא מוכן. היא נעה בין מימדים והציגה אלמנטים של מסע בזמן. מה עוד היה אפשר לבקש מסדרה שסימנה שינוי מגמה ב SYFY אחרי המון שנים של סדרות טראש באותה הרשת.

מלוצי התייחס לביטול הבייבי שלו בבלוג האישי שלו ובזה אישר את השמועות. ביטולה של הסדרה הגיע כנראה בעקבות רייטינג של חצי מיליון צופים לפרק (עקבי לכל אורך העונה). עלות הפקה כנראה הביעה את SYFY לבטל את הסדרה הקנדית.

טריילר - חומר אפל עונה 3

חומר אפל עונה 3

ועם כל זה עדיין זה נראה כאילו היו כאן המון אלמנטים לא ברורים. באותו היום שחומר אפל חטפה את גרזן הביטולים והשאירה קהל נאמן וגדול יחסית מבולבל עם הסוף הפתוח שנשאר בעונה השלישית. התאומה הלא כל כך מוצלחת של חומר אפל – קילג'וייס קיבלה חידוש ל 2 עונות נוספות. אותה קילג'וייס עליה ויתרנו בעונה הנוכחית שמזכירה את אותן סדרות טראש שאהובות על SYFY מקבלת רוח גבית בזמן שחומר אפל נזרקת לשוליים. 

לרשת SYFY היו עד כה 3 סדרות שבאמת ניתן היה לקטלג אותן כסדרות איכות: 12 קופים (שמסתיימת בעונה הבאה) הרקיע (לה יש כנראה אוויר לעוד 1-2 עונות) וחומר אפל שירדה מלוח השידורים. חוץ משולשת סדרות אלה אין ל SYFY מה למכור. סדרות כמו : Z Nation , וינונה ארפ, קילג'ויס, ואן הלסינג ובלוד דרייב הן עילבון לאינטליגנציה של הצופה, ומזכירות תקופות מגוחכות בלוח השידורים של SYFY. אנחנו יודעים שרשת SYFY בונה חזק מאוד על סדרת קריפטון שאמורה להגיע בשנה הבאה (מהטריילר שדלף זה נראה לא טוב) וסדרות Superstition  של מריו ואן פיבלס ו- Ghost Wars של וינסנט דונופוריו שהם עדיין סימן שאלה גדול מאוד. 

רשת SYFY חתכה כאן בבשר החיי ולקחה הימור מאוד גדול לקראת העתיד. ביטולה של חומר אפל היא יריקה לפניהם של חובבי מדע בדיוני שאחרי שנים רבות קיבלו סדרה מאוזנת מבחינת איכות עלילה, משחק ובכללי סדרה שלא ניסתה להיות מטופשת בז'אנר שסיפק לנו המון טראש בעבר. זהו יום עצוב עבור חובבי חומר אפל (כמוני) שלא נקבל את התשובות לשאלות שעלו לקראת סופה של העונה השלישית ובגדול הקיץ של 2018 יהיה הרבה יותר משמים ללא חומר אפל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א