פסטיבל אייקון 2018 - יש לנו 10 כרטיסים לחלק לכם


אייקון – הפסטיבל למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים

בפעם השנייה מאז עליית האתר לאוויר אנחנו משתפים פעולה עם פסטיבל אייקון. אז לפני שנפרט איך אתם (גולשי אתר מגדלור) יכולים לזכות ב 10 כרטיסים זוגיים לפסטיגל (בחינם כמובן). לפני כן בואו נגיד כמה מילים על הפסטיבל עצמו השנה.


אירוע הדגל השנתי של חובבי המדע הבדיוני, הפנטזיה ומשחקי התפקידים – פסטיבל אייקון, יתקיים השנה סביב הנושא "אהבות". הפסטיבל מאורגן בידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה למשחקי תפקידים בישראל. בפסטיבל, שמתקיים זו השנה ה-22 ברציפות, צפויים להשתתף השנה כ-10,000 חובבי הז'אנר מכל הגילאים. 

התוכנית כוללת השנה כ-450 אירועים: מופעים, אירועים לילדים ולנוער, אירועי חוצות, תחרות תחפושות, הקרנות בכורה של סרטים, הרצאות על מדע, מדע בדיוני ופנטזיה, משחקי תפקידים, משחקי לוח וקלפים, סדנאות כתיבה עם מיטב כותבי ז'אנר המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל, סדנאות יצירה לכל המשפחה, שעשועונים, השקות חגיגיות של משחקים וספרים ועוד. אורחת הכבוד בפסטיבל היא הסופרת האמריקאית אן לקי ("יושרה שניונית"). הפסטיבל מוסיף להשקיע בתוכן ישראלי מקורי, ויעלה בו המחזמר המקורי החדש "באש ובחרב". כמו כן, נציין השנה את חגיגות העשור ליקום הקולנועי של מארוול.
tickets for icon festival 25-27 September 2018
פסטיבל אייקון 2018

הפסטיבל משלב תכנים אקדמיים לצד פעילויות שפונות לקהילות החובבים. כחלק מתוכנית אירועי המדע הפופולרי יארח הפסטיבל את מיטב החוקרים ממגוון אוניברסיטאות ומכונים להרצאות ופאנלים. בנוסף, הרצאות רבות יוקדשו לז'אנר בתחומי הספרות, הקומיקס והאנימה, הטלוויזיה והקולנוע.

השנה יתקיימו בפסטיבל עשרות אירועי משחקי תפקידים שולחניים וחיים שיעבירו מיטב המנחים בארץ. שחקנים ותיקים וחדשים, צעירים ומבוגרים כאחד, ימצאו שפע של פעילויות מסקרנות, מרחיבות דעת ומהנות. מתחם מיוחד עם הפעלות לילדים יפעל בכל יום בלובי סינמטק תל אביב.

במהלך אייקון יוכרזו הזוכים בפרסי גפן - תחרות בסגנון פרס הוגו העולמי שבה מתמודדות היצירות שפורסמו בשנה החולפת בשפה העברית. השנה יציינו באייקון עשרים שנה לפרס גפן ובמסגרת זו יתקיים טקס חגיגי – הרטרו-גפן, בו תיזכרו בזוכים הגדולים מעשרים השנים האחרונות.

כמו כן יחולק פרס עינת, על שם עינת פלג ז"ל – תחרות כתיבת סיפורים קצרים למבוגרים ולנוער. הפסטיבל מארח יוצרים ישראליים בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה – הן בתחום הספרות והן מתעשיית הטלוויזיה.
מבקרי הפסטיבל ימצאו גם מתחם למוצרי יד שנייה, מתחם משחקי לוח וקלפים הפועל 24 שעות ביממה ואת יריד הדוכנים הגדול מסוגו בישראל למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. בין שלל האירועים אתם מוזמנים לצפות במופעי חוצות, להשתתף בהשקות ספרים ומשחקי תפקידים חדשים, ולהתארח למשקה קר בפונדק בסגנון ימי הביניים, שלצידו זירת קרבות ראווה. מדי לילה יוקרנו סרטי מדע בדיוני ופנטזיה חדשים בחינם.
הפסטיבל יתקיים בימים שלישי-חמישי, 27-25 בספטמבר, ברחוב הארבעה בתל-אביב – בסינמטק תל אביב, מתחם אשכול הפיס ותיכון עירוני א'.

מה אתם צריכים לעשות על מנת לזכות בכרטיסים לפסטיבל:

אחרי שסיימנו עם ההקדמה, כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לזכות בכרטיסים זה להירשם לרשימת התפוצה של אתר מגדלור בקישור כאן. מי שכבר רשום לרשימת התפוצה ומעוניין להשתתף בהגרלה, מוזמן ליצור אתנו קשר כדי שנוסיף אותו להגרלה באופן ידני.
הגרלת הכרטיסים תתקיים ב 11 לספטמבר. 


איך מממשים את הזכייה

זכיתם בהגרלה, מזל טוב. 
זה מה שהולך לקרות עם הפרטים שמסרתם (שם פרטי, שם משפחה ואימייל), כמו גם הפעולות שתצטרכו לעשות מול הנהלת הפסטיבל למימוש הזכייה.

1. פרטי הזוכים (שם, שם משפחה ואימייל) יועברו להנהלת הפסטיבל לצורך הטיפול במימוש זכאותכם לפרס (כמו כן בלי קשר לפסטיבל האימייל שלכם יתווסף לרשימת התפוצה של האתר ואתם תקבלו מייל כל פעם שתתפרסם כתבה חדשה באתר מגדלור).
2. הזוכים יתבקשו להירשם למערכת הזמנות הכרטיסים של הפסטיבל ולסמן את האירוע המבוקש מתוך מגוון ההרצאות והפאנלים (למידע נוסף ולהזמנת כרטיסים - www.icon.org.il.). 
3. כל זוכה רשאי לסמן עד אירוע אחד ויקבל אליו זוג כרטיסים, ובלבד שנותרו מקומות ישיבה באירוע זה.
4. הזוכים יאספו בעמדת איסוף ההזמנות של הפסטיבל את זכייתם במעטפות הרשומות על שמם.
בהצלחה לכולם.

הערה

בשנה שעברה הגרלנו את 10 כרטיסים בין 15 נרשמים (כן, רק 15 נרשמים). סיכוי הזכייה היו דיי גבוהים לכל מי שנרשם. לכן מי שמעוניין בכרטיסים לפסטיבל השנה, כדאי לכם להשתתף. בכל מקרה זה הפוסט משנה שעברה ביחד עם הגרלת הזוכים - פסטיבל אייקון 2017.

עדכון נכון ל 12.09.2018

ההרשמה הסתיימה, נרשמו 20 בני אדם וביניהם הוגרלו 10 כרטיסים זוגיים.תוצעות ההגרלה מוצגות בסרטון הבא:

פסטיבל אייקון 2018 - הגרלת 10 כרטיסים זוגיים של אתר מגדלור לפסטיבל

תוצעות ההגרלה לשנת 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א