5 סדרות מומלצות מהן נפרדנו במהלך 2020-2022

סדרות איכותיות מהן נפרדנו בשנים האחרונות

קצת הזנחנו את המסורת הזו של לעדכן אותכם לגבי סדרות מומלצות מהן נפרדנו בשנה האחרונה. בגלל שלא פרסמנו את הפוסט הזה כמה שנים החלטנו לרכז לכם את הסדרות שממש אהבנו והיו ברשימת ההמלצות שלנו בשנים הקודמות. יש כאן 5 סדרות איכותיות שלא יחזרו עוד למסך הקטן וחשבנו ליידע אותכם לגבי סיום ריצתן על המסך הקטן. 

xsru, nunkmu,
סדרות מומלצות מהן נפרדנו לאחרונה

ממלכת החיות - Animal Kingdom 

    הסדרה מבוססת על הסרט משנת 2010 הנושא את אותו השם. הגרסה הטלוויזיונית (כמו גם הקולנועית) מתמקדת במתבגר צעיר (ג'יי) שבסצנת הפתיחה של הסדרה מאבד את אימו אחרי מנת יתר של הרואין. אחרי המאורע הטראומטי ג'יי נאלץ לעבור לגור ביחד עם סבתו (סמרף), אותה לא ראה במשך כעשור. במהרה אנחנו מבינים שסמרף היא מנהיגת כנופיית שודדים מיומנת ומקצועית. היא שולטת ביד רמה בארבעת בניה שמשמשים כזרוע המבצעת של כל שוד אותו סמרף מתכננת עם בניה. ג'יי נכנס למרכז העניינים וטועם מהעולם המופרע והמסוכן בו ארבעת דודיו חיים את חייהם הפרועים. בסדרה ניתן למצוא כמה פרצופים מוכרים כמו: אלן ברקין, סקוט ספידמן, שון הטוסי ובן רובסון.
    העונה החמישית של ממלכת החיות אמורה עלתה ב 2020 לרשת TNT.

    טריילר לממלכת החיות

    משפחת הפשע של TNT חוזרת עם עוד עונה

    מורשת יופיטר - Jupiter Legacy

    היא עוד סדרת גיבורי על שזכתה לקבל אדפטציה למסך הקטן. בדומה לסדרת הבנים הסדרה מציגה את הצד המחוספס של העולם בו גיבורי העל מרחפים להם בכדור הארץ. הסדרה מתמקדת בשושלת של גיבורי עם על פני עשרות שנים כאשר אנחנו זוכים לקבל המון פלאשבקים אחורה בזמן כדי לראות מה בנה את אישיותיהם של הגיבורים לפני הטרנספורמציה האישית שלהם.

    אז הסדרה מקוטלגת כסדרת קומיקס אבל היא הרבה יותר סדרת מסתורין איטית שבונה את היקום והדמויות על פני העונה הראשונה של הסדרה. יש שיטענו שהסדרה היא מאוד סטטית, בלי יותר מידי פעילות של הדמויות אבל מי שנהנה מבניה איטית של סדרה בוגרת ישמח ליהנות מ 8 פרקי העונה הראשונה של הסדרה. הסדרה בוטלה ב 2021 אחרי עונה 1 בלבד.

    שחקנים – ג'וש דאהמל, בן דניאלס ולסלי ביב.

    הסדרה עלתה לרשת אמזון עם עונתה היחידה

    טריילר לג'ופיטר לגאסי

    סדרת קומיקס מדממת שמשלבת יותר מהמסתורין

    ג'ט - Jett

    ג'ט היא סדרת פשע המגוללת את סיפורה של שודדת מקצועית (קארלה גוגינו) שלאחרונה השתחררה מהכלא וכבר הצליחה להסתבך מחדש עם כמה ברוני פשע רציניים. בזמן תמרון חייה המקצועיים מול מאפיונרים, אם זה ביצוע מעשי שוד נועזים ואם זה "יעוץ" בתחומה, היא מגדלת את בתה הקטנה. בו בזמן היא מנסה לצאת מפלונטר לא קטן אליו היא הכניסה את עצמה לאחרונה. תוך הכנסת הצופה לתוך עולמה האפל וההיכרות עם הגיבורה אם זה בהווה ואם זה בקפיצות אחורה בזמן לארועים שבנו את דמותה. הסדרה משודרת ברשת סינמקס מה שאומר שיש המון ערום (דיי מופרז לפעמים) אבל העלילה סבירה שמצליחה להשאיר את הצופה בעניין.
    שחקנים - קארלה גוגינו, ג'יאנקרלו אספוזיטו, גיל בלוס, מייקל ארונוב ואלנה אניה. 
    הסדרה בוטלה ב 2020 אחרי שלא מצאה רשת שתקלוט אותה לעונה 2.

    טריילר ג'ט

    קרלה גוגינה היא ג'ט בסדרת הפשע של סינמקס

    הרקיע - The Expanse

    זוהי סדרת מדע בדיוני הטובה ביותר שיש כיום על המסך הקטן. הסדרה מתארת את העולם העתידני (המאה ה 23) בו בני האדם מתחלקים ל 3 קבוצות עוינות אחת לשנייה ומתפרשים על פני שלוש מערכות כוכבים עיקריות: כדור הארץ שנשלט ע"י האו"ם, מאדים שנמצא תחת משטר צבאי. כל שאר תושבי הגלקסיה מתפרשים על פני תחנות חלל קטנות יותר התלויים יותר מכל בממצאים של הכורים בחגורת האסטרואידים. הסדרה מתמקדת לרוב באותם כורים שעובדים וחיים בחלל ומייצרים את צמד המצרכים החשובים ביותר עבור תושבי החגורה - מים ואוויר. במהלך השנים האחרונות נושבות רוחות מלחמה והמתח בין תושבי הגלקסיה בשיאו. הסדרה נוטה להזכיר את בטלסטאר גלקטיקה (שהיא הרף עליו כל סדרות מדע בדיוני בימינו מכוונות), מה שאומר שהיא איכותית ומאוד רצינית יחסית לז'אנר בו היא נמצאת.
    שחקנים - סטיבן סטרייט, ווס צ'אטם ודומיניק טריפר
    הסדרה הסתיימה באופן רשמי אחרי העונה השישית ב 2022.

    טריילר לעונה 4 של הרקיע

    הרקיע היא סדרת מדע בדיוני הטובה ביותר שיש כיום על המסך הקטן

    הממלכה האחרונה - The Last Kingdom

    הסדרה מתרכזת באנגליה במאה התשיעית כאשר במרכז הסיפור אנו עושים הכרות עם אוטרד, נער אנגלי צעיר (אותו אימצה משפחת ויקינגים) המוצא את עצמו במרכז מלחמות השליטה בין האנגלים לויקינגים הדנים. הנער מבין שהוא צריך לבנות לעצמו חיים חדשים אבל נלחם באופן מתמיד בתוך עצמו ועם עצמו בגלל שבשביל הדנים הוא בוגד שרצח את משפחתו (למרות שהוא הופלל ברצח) ובשביל האנגלים הוא ויקינג דני שפלש לארצם. במהלך הסדרה הוא מפלס את דרכו בעולם החדש תחילה בעזרתה הרבה של חברת הילדות הנעמנה שלו ברידה ובהמשך הדרך כשאין לא ברירה הוא נאלץ להתמודד לבדו מול הלחצים משני הצדדים, גם האנגלים וגם הויקינגים.
    שחקנים - אלכסנדר דריימון, איאן הארט ודייויד דאוסון.
    הממלכה האחרונה סיימה את עונתה החמישית והאחרונה בנטפליקס בשנת 2022. ישנה סבירות לקבלת סרט שיסגור סופית את הסדרה.

    טריילר לסדרת הממלכה האחרונה

    מי שעקב באדיקות אחר הויקינגים לא יוותר על הממלכה האחרונה

    אם יש סדרה שלדעתכם פספסנו, אתם מוזמנים לציין אותה בתגובות ואולי נוסיף אותה בעתיד.
    אם נהניתם מרשימת הסדרות שלנו אולי תאהבו את המלצות הסרטים שלנו לשנה הקרובה - סרטים מומלצים. כמובן אל תשכחו להרשם לרשימת התפוצה שלנו כדי לא לפספס אף המלצה בעתיד.

    תגובות

    פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

    8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

    10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

    סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א