סרטים מומלצים 🎦 : 8 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק ב

 

הגיע הזמן הזה בשנה שאנחנו חייבים לספק לכם רשימה של סרטי בלוקבסטרים פוטנציאליים שתרצו לראות השנה. זהו חלק השני של רשימת ההמלצות שלנו לסרטי קולנוע 2023. את החלק הראשון של הרשימה בו אנחנו ממליצים על כל הסרטים החדשים של 2023 , שיוצאים / יצאו בין ינואר ליוני ניתן למצוא בקישור הבא – סרטים מומלצים 2023. הרשימה הנוכחית מציגה את הסרטים החדשים שאמורים לצאת בין יולי – דצמבר 2023.

xryho nunkmho 2023
סרטים מומלצים 2023

משימה בלתי אפשרית  Mission: Impossible 7

והנה עוד הוכחה לכך שטום קרוז הוא לא אנושי. השחקן חוזר לנעליו של הסוכן איתן האנט' בסרט השביעי של סדרת הסרטים "משימה בלתי אפשרית". לפי הטריילר, נראה שכמו תמיד צפוי לנו אקשן טוב, בידור משובח והמון אדרנלין. בשנים האחרונות כמעט כל מה שטום קרוז נוגע בו הופך לזהב. הפרק השביעי של משימה בלתי אפשרית כנראה גם יצליח בגדול. קרוז פיצח את השיטה ובזמן שכל הוליווד מנסה לטפוח לעצמה על השכם עם סרטים אותם אף אחד לא רוצה לראות, קרוז מנצל את הוואקום ונותן לקהל הצופים בדיוק את מה שהוא ביקש.

ז'אנר: ריגול, פעולה, מתח

שחקנים: טום קרוז, שיאה ויגהאם, סיימון פג, רבקה פרגוסון, ונסה קירבי והיילי אטוול.

במאי: כריסטופר מקוארי

תאריך שחרור: 13.7


Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One | Official Trailer

Watch the official trailer for #MissionImpossible – Dead Reckoning Part One, starring Tom Cruise

אופנהיימר - Oppenheimer

דרמה היסטורי על ג'יי רוברט אופנהיימר, המדען שהוביל את פרויקט מנהטן לפיתוח פצצת האטום. הסרט צפוי להוות מבט מורכב ומאתגר על חייו ויצירתו של אופנהיימר. הוא יבחן את ההשלכות המוסריות והאתיות של מעשיו, כמו גם את המחיר האישי שגבתה ממנו עבודתו. עם התמקדות בדייקנות היסטורית ובסיפור מדוקדק, אופנהיימר מבטיח לקחת את הצופים למסע שובה לב דרך אישיותו המורכבת של הגיבור הראשי, האתגרים המדעיים האינטנסיביים וההשלכות מרחיקות הלכת של הגילוי פורץ הדרך שלו. הסרט כנראה יהיה שנוי במחלוקת, אבל זה מה שהצופים ירצו לחוות על מנת לנסות להיכנס לנעליה של הדמות הראשית. 

ז'אנר: דרמה

שחקנים: סיליאן מרפי, מאט דיימון אמילי בלאנט, רוברט דאוני ג'וניור ופלורנס פו

במאי: כריסטופר נולאן

תאריך שחרור: 20.07


אופנהיימר | טריילר רשמי מתורגם | Oppenheimer

סרטו המדובר של כריסטופר נולאן "אופנהיימר", הוא מותחן אשר מוביל את הצופים אחר הדילמה הבלתי-אפשרית של המדען הגאון

החיפושית הכחולה - Blue Beetle

זה היה אמור להיות אחד מאותם סרטי DC שלאף אחד לא ממש אכפת, סוג של אנט מן לעניים. בעקבות גיוסו של ג'יימס גאן לניהול היקום של DC הסרט הזה ירד עוד יותר נמוך בסולם הציפיות של חובבי די סי (מוזמנים לקרוא על זה במאמר די סי קריסתה של אימפריה). הדקירה הלא מעודנת בסוף הטריילר של החיפושית שבאטמן פשיסט לא ממש עזרה. אבל היי כשהציפיות מתחת לרצפה, מפה אפשר רק לעלות. השחקן הראשי דיי אהוב מימי קוברה קאיי, החליפה נראית טוב כמו גם האפקטים. הסיפור המרכזי נראה דיי פשוט ולא מתוסבך יתר על המידה. החיפושית יכולה להפתיע (כנראה שלא).

ז'אנר: פעולה, פנטזיה

שחקנים: צ'ולו מרידואנה וסוזן סרנדן,

במאי: אנגל מנואל סוטו

תאריך שחרור: 17.08


Blue Beetle – Official Trailer

He’s A Superhero, Whether He Likes It Or Not #BlueBeetle

בלתי נשכחים 4 Expend4bles

החלק הרביעי בסדרת הסרטים שסטאלון מארגן כטעימה בנוסטלגיה של סרטי הפעולה של שנות ה 80 ו 90. הסרט ממשיך את הסיפור של קבוצת שכירי החרב המכונה "The Expendables". בפרק הרביעי, הצוות, בראשותו של בארני רוס, מתמודד עם עוד משימה מסוכנת. כאשר סוחר נשק חסר רחמים מאיים על הביטחון העולמי על ידי השגת נשק רב עוצמה, לגיבורינו אין ברירה והם חייבים להתארגן מחדש על מנת למנוע קטסטרופה. כמו בסרטים הקודמים גם כאן המטרה מקדשת את כל האמצעים. העלילה משחקת כאן תפקיד משני כי מי שיראה את הסרט ירצה לראות אוסף של כוכבי פעולה משתפים פעולה על המסך, וזה בדיוק מה שנקבל בחלק הרביעי של סדרת סרטים זאות.

ז'אנר: פעולה

שחקנים: סלבסטר סטאלון, דולף לונדגרן, ג'ייסון סטאתהם, מייגן פוקס, טונה ג'ה ויקו אוואיס

במאי: סקוט וו

תאריך שחרור: 22.09


EXPEND4BLES (2023) Trailer

בלתי נשכחים חוזרים לסיבוב רביעי מחוזקים בטוני ג'ה, איקו אוויסמייגן פוקס ו 50 סנט שמצטרפים לצוות הרחב גם כך של דמויות המותג

המארווליות - The Marvels

הסרט שהיה אמור להיות התבססות של ברי לארסון ומיס מארוול שלה כדמות הדומיננטית של היקום הקולנועי של מארוול. אבל ... מאז 2019 השתנו הרבה מאוד דברים ב MCU החל מהסלידה של קהל הצופים מברי לארסון ועד לכישלון המהדהד של שלב 4. מפה לשם במקום להוציא את מיס מארוול 2 אנחנו מקבלים את המארווליות בה לארסון נדחקת מחוץ לפוקוס של הסרט של עצמה. מילא אם היא הייתה מפנה את המקום לדמויות משמעותיות ביקום אבל לא. היא צריכה לחלוק את הבמה עם דמות שהסדרה שלה השיגה את מספרי הצפייה הנמוכים ביותר בדיסני + (קמאלה קאהן) והבת של מוניקה רמבו שמשום מה היא הייתה אמור להיות דמות חשובה בסדרת וונדה וויז'יון (והיא הייתה דמות משעממת וסתמית להחריד). הטריילר עצמו נראה מאוד מפוזר, לא ממש ברור אם הסרט אמור להיות רציני או לא (מצחיק זה לא נראה). הרבה מאוד גירל פאוור מזוייף ובסהכ הוא לא נותן סיבה מספקת לראות אותו למרות שהוא חלק מהיקום של ה MCU.

ז'אנר: קומדיה, פעולה, הרפתקאות

שחקנים: אימאן וולאני, טיינוה פאריס, ברי לארסון וסמאול ג'קסון

במאי: ניה דקוסטה

תאריך שחרור: 10.11


המארוולס טריילר מתורגם רשמי | The Marvels Official Trailer

קרול דנברס הלוא היא קפטן מארוול, השיבה לעצמה את זהותה מידיהם הרודניות של אימפריית הקרי

משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר - The Ballad of Songbirds and Snakes

הפרק הזה בסדרת משחקי הרעב מחזיר אותנו לעולם הדיסטופי של פאנם, אנחנו קופצים אחורה בזמן על מנת להבין את מקור העולם, המשחקים ודמותו של סנואו. הסרט מתרחש כמה עשורים לפני אירועי הטרילוגיה המקורית, אנחנו נתרכז בדמותו של הנשיא קוריולאנוס סנואו ונבין את הטרנספורמציה שהדמות עברה על מנת להבוך לנבל של הסדרה המקורית. הסיפור עוקב אחר סנואו הצעיר כשהוא מנווט באקדמיה היוקרתית של הקפיטול, תלמידים מהמעמד הגבוהה מטופחים לתפקידי מנהיגות עתידיים. כאשר סנואו נבחר כמנטור למשחקי הרעב ה-10, הוא מופקד להנחות מתחרה ממחוז 12 מוכה העוני. עם המשימה להבטיח את הישרדות המתחרה שלו, סנואו מוצא את עצמו מסובך במשחק מסוכן של מניפולציה, מאבקי כוח ו דילמות מוסריות.

ז'אנר: דרמה, פעולה, הרפתקאות

שחקנים: רייצ'ל זגלר, האנטר שאפר וויולה דייויס.

במאי: פרנסיס לורנס (מבוסס על הספרים של סוזן קולינס)

תאריך שחרור: 16.11


משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר טריילר | THE HUNGER GAMES: THE BALLAD OF SONGBIRDS & SNAKES

חוזרים ל"משחקי הרעב"!!!! "בלדה לנחשים וציפורי שיר" של הסופרת סוזאן קולינס חוזרת

אקוומן 2: הממלכה האבודה Aquaman and the Lost Kingdom

ארבע שנים חלפו מאז שהסרט "אקוומן" יצא לאקרנים, והנה אנחנו כאן מצפים לראות את הממלכה האבודה. לאחר אירועי הסרט הראשון, אקווהמן הפך למלך אטלנטיס. הוא מנסה לאחד את שבע הממלכות התת-ימיות ולהביא שלום לעולם. עם זאת, רוע קדום משתחרר שמאיים להרוס את אטלנטיס ואת העולם. אקווהמן חייב לחבור לאחיו, אורם ומירה, כדי למנוע את המשבר הבא. הסרט הזה נתקל בקשיי הפקה עצומים. המשפט הבעייתי בו נחשפה אמבר הרד כאשה רעה לא עוזר גם כן. דחיות של תאריך ההקרנה, צילומים נוספים. כל זה לא עוזר לסרט לקראתו יציאתו לקולנוע וזה לא נראה טוב. כמו כן, זה יהיה הסרט האחרון בעידן DC הישן לפני האתחול של ג'יימס גאן כך שלמי שמצפה לאיזה שהוא המשך אחרי הסרט הזה, שלא יבנה על זה יותר מידי.

ז'אנר: פעולה, הרפתקאות

שחקנים: ג'ייסון מומאה, ניקול קידמן, פטריק ווילסון, דולף לונדגרן ואמבר הרד.

במאי: ג'יימס וואן

תאריך שחרור: 21.12 

טריילר לאקוומן 2

ג'ייסון ממוהה חוזר לנעליו של אקוומן בסרט השני


ירח המורדים – Rebel Moon

ירח המורדים היא הרפתקת מדע בדיוני שמציגה לצופים עתיד שבו האנושות התיישבה כוכבי לכת אחרים בגלקסיה. הסרט עוקב אחר מסעם של קבוצת מורדים שמתאגדים כדי להילחם נגד אימפריה רודנית שמאיימת על חירותם ועל הישרדות עולמם. כאשר משטר כוחני מתכנן לכבוש את הכוכב איסקנדר, התושבים רואים את הנולד (הרס מוחלט של עולמם), בניסיון נואש להישרדותם. תושבי הכוכב נותרים ללא ברירות ומתדרדרים לקצין צבאי גולה עם עבר מוכתם. יחד הם מרכיבים צוות מגוון של לוחמים, כל אחד עם הכישורים והרקע הייחודיים שלו על מנת להלחם באויב החדש.

זאק סניידר מביים את הסרט. בלי קשר לקהילה אדוקה של צופי קולנוע שהוא ייצר לעצמו בשנים האחרונות. לזאק כישרון עילאי ביצירת מרחבים ויזואליים עוצרי נשימה (300). בזמן שלפעמים יצירותיו לא זוכות לכבוד הראוי בזמן שחרורן לקולנוע ( Watchmen ) הוא מצליח ליצור באזז ראוי לסרטיו על מנת שקהל הצופים יבוא לבתי הקולנוע. ירח המורדים הוא לא בדיוק סרט קולנוע כי הוא מתוכנן לעלות בנטפליקס אבל היה לנו חשוב להכניס אותו לרשימה זו.

ז'אנר: פעולה, מדע בדיוני

שחקנים: סופיה בוטלה, צ'ארלי האנם, אנטוני הופקינס, ריי פישר ואד סקרין.

במאי: זאק סניידר

תאריך שחרור: 21.12 

טריילר ירח המורדים

מלחמת הכוכבים רק קצת יותר אפל כמו שזאק סניידר אוהב


מי שהגיע לסוף המאמר, כל הכבוד לכם כנראה שנגענו כאן במשהו אצלכם. אם זה המצב אתם מוזמנים להירשם לרשימת התפוצה (על דאגה אנחנו לא מספימים והאמת גם לא כותבים יותר מידי בשנים האחרונות, אם לא בא לכם להקליד מייל אז לפחות תנו לייק לעמוד ותצטרפו לקבוצת פייס). אתם בטח שואלים את עצמכם איך אנחנו יכולים להמליץ על רשימת הסרטים שיש כאן במאמר כשקרענו לגזרים את חלק גדול מהרשימה. התשובה היא שאלה הסרטים שאנחנו חושבים שרוב הציבור מתעניין בהם ורוצה לראות אם זה בגלל מכונת השיווק המשומנת של האולפנים, טריילרים או סתם רגשי מחויבות לצפייה בסרטי המשך. אנחנו כותבים על התכנים האלה כמעט עשור וכנראה יש לנו סטנדרטים גבוהים לשנת 2023.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א