חדשות מגזרת ארבעת המופלאים

למה ארבעת המופלאים הוא כישלון ידוע מראש

ממבט ראשון זה נראה כאילו בפוקס מעבדים את הראש בכל מה שמתקשר לפרויקט המחודש והמאותחל של ארבעת המופלאים. לא מזמן פרסמנו את רשימת המועמדים לתפקידי המפתח בארבעת המופלאים. היום אפשר להכריז שפוקס נעולים על רשימת השחקנים הסופית שתופיע בסרט. קבלו אותם:

מייקל בי. ג'ורדן הוא הלפיד האנושי החדש שלכם ג'וני סטורם, הכירו את אחותו הלבנה של ג'וני קייט מארה שקיבלה הצעה לגלם את האישה הבלטי ניראת סו סטורם. כוכב קומדיות הנעורים מיילס טלר הוא ריד ריצ'רדס / מר. פנטסטיק וג'יימי בל ככל הנראה יסגור את הרשימה בתפקיד גרים.
אז מה יש לנו כאן? יש לנו חבורה של ילדים (או שחקנים שנראים כמו ילדים) שהולכת לשחק אוסטרונאוטים .אלה אם כן מישהו בפוקס יחליט להפוך את כל העלילה ויציג את גיבורינו בשנות הקולג' שלהם. 

אם גם אתם מרגישים שהליהוקים לסרט נראים לכם ממש חלשים אתם לא לבד. בואו נחשוב טיפה איך יכול להיות שאולפנים כמו פוקס מצליחים לייצר אינספור סרטי אקס-מן מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, בדרך מלהקים שחקנים מהשורה הראשונה (לאקס-מן וגם לסרטי ארבעת המופלאים הקודמים) ופה באתחול המחודש לארבעת המופלאים שהיה בשלבי תכנון שנים ופתאום מכריז על ליהוקים זריזים ולא ממש אטרקטיביים למותג בעל פוטנציאל כל כך גדול. האם זה נראה לכם הגיוני שבפוקס באמת מאמינים שארבעת המופלאים גרסת 2015 הולכת להצליח? התשובה הברורה והמידית היא לא. 

בפוקס הלכו על חבורת שחקנים צעירה וממש לא מעניינת בגלל סיבה אחת פשוטה- אפשר לחסוך על צוות השחקנים הנוכחי הרבה מאוד כסף. והסיבה לזה היא שבפוקס מצאו את עצמם עם הגב אל הקיר בכל מה שקשור לארבעת המופלאים. הסרט האחרון של ארבעת המופלאים היה ב 2007 מאז כל מה שהיה קשור לארבעת המופלאים לא הצליח להתרומם מהקרקע שנים. בגלל שב 2015 הזכויות של ארבעת המופלאים אמורות לחזור למארוול אלה אם כן ... בפוקס יוציאו סרט משלהם. הנה לכם כעת הכול מתחיל לקבל צורה ואנו מתחילים להבין מה בדיוק קורה פה. בגלל חוסר זמן בפוקס הולכים להקריב את ארבעת המופלאים שהולך להיות משוחרר ב 2015 עם חבורת שחקנים שלא ממש מעניינת אף אחד ולכן גם הסרט לא ממש יעניין אף אחד. רוב הסיכויים שבפוקס יצליחו לכסות את ההוצאות שלהם עם הנפילה הידוע מראש של ארבעת המופלאים אבל זה לא העניין כי בפוקס יודעים את זה ומצפים לזה. בכדורגל קוראים לזה עונה פיננסית בקולנוע עדיין לא חווינו את זה אבל אנחנו הולכים לקבל את זה בארבעת המופלאים. תארו לכם כל זה רק בשביל לשמור על הזכויות של מותג ארבעת המופלאים לשבע שנים נוספות, ושם כבר אלוהים גדול וזה מספיק זמן כדי להוציא סרט סביר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א