האם לוהקה הארלי קווין לחוליית המתאבדים?


חוליית המתאבדים


זה היה ברור שברגע שהאחים וורנר ודי סי קומיקס יתאפסו על עצמם ויתחילו ליצור יקום של גיבורי על בדומה למארוול אנחנו נקבל כמה הפתעות. ההפתעה הראשונה היא ההכרזה על סרט חוליית המתאבדים (Suicide Squad) שאמור להגיעה מיד לאחר באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק (Batman V Superman: Dawn of Justice). 

ההפתעה השנייה שהגיע מכיוון האחים וורנר היא הסבירות הגבוהה לליהוקו החדש של הג׳וקר ע״י ג'ארד לטו. אבל פוסט זה הולך להתרכז בידיעה מפתיע אחרת הקשורה באופן ישיר לג׳וקר, והיא הליהוק של חברתו המטורפת ושותפתו הקרובה ביותר של הג'וקר, הלא היא הארלי קווין. לפני מספר חודשים הזכרנו שקייטי סאקהוף  ממש רוצה לגלם את דמותה של הארלי קווין (סטארבק מבטלסטאר גלקטיקה). כל זה לא עשה יותר מידי רושם על אולפני האחים וורנר והם החליטו ללכת לכיוון שונה לחלוטין. ברגע שהבמאי של זעם (Fury עם בראד פיט) דויד אייר הצטרף לפרוייקט וקיבל את מושכות הבימוי של חוליית המתאבדים הוא עשה שינויים משמעותיים בתסריט שכבר היה מוכן והוא זה שמנווט לכיוון הליהוקים של הסרט עצמו. ההחלטה על ניהול משא ומתן עם השחקנית האוסטרלית מרגו רובי הייתה כנראה הברקה של אייר. רובי להזכירכם הופיע לצד ליאונרדו דיקפריו בהזאב מוול סטריט, ורק לאחרונה היא סיימה את צילומי פוקוס בו היא מופיע לצד וויל סמית. 
נראה שחובבי הז׳אנר ישמחו לקבל לחיקם את הארלי קווין החדשה. אחרי הרושם החיובי שמרגו רובי השאירה על מבקרי הקולנוע עם הופעתה בזאב מוול סטריט בדי סי לא חיכו יותר מידי זמן כדי לפתות את השחקנית המבטיחה. העובדה שלרובי מחכה עתיד גרם לאייר ואולפני האחים וורנר להגיב מהר כדי לסגור את המשבצץ של הארלי קווין כמה שיותר מהר. אם רובי בסופו של דבר תקבל את התפקיד נראה שלהארלי קווין יהיה תפקיד משמעותי ביקום של די סי . אם זה בסרט הקרוב של דויד אייר חוליית המתאבדים ואם זה בסרטי די סי שיגיעו בהמשך הדרך.

באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק מגיע לקולנוע ב 24 למרץ 2016
חוליית המתאבדים יגיע לקולנוע ב 5 לאוגוסט 2016

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א