טריילר: ארבעת המופלאים 2015


טריילר חדש לארבעת המופלאים

אחרי המתנה אינסופית הסרט המסתורי של השנה שיחרר כמה תמונות וגם טיזר רשמי. אם פספסתם את הכותרת אז אנחנו מדברים על האתחול המחודש של ארבעת המופלאים של ג'וש טרנק. בפוסטים קודמים הכרזנו על ארבעת המופלאים כפלופ הכי גדול של פוקס אם זה השנה ואפילו נלך אל הקצה ונגיד שנכון להיום ארבעת המופלאים הוא סרט עם הסבירות הנמוכה ביותר להצלחה וכל זה עוד לפני שראינו מה ג'וש טרנק הכין. הליהוקים המזעזעים לכל צוות השחקנים הוציאו את הרוח מהמפרשים של רוב חובבי הקומיקס וכל מי שאוהב את ארבעת המופלאים.
הטריילר הנוכחי לא שופך יותר מידי אור על הסרט עצמו חוץ מהעובדה שהם ממש רוצים לרכב על גל ההצלחה של אקס מן העתיד שהיה. ממה שאפשר לראות מהטריילר האנמי במקצת אי אפשר לשנות את דעתנו הראשונית על הסרט.  אי אפשר לראות שום דבר בטריילר חוץ ממנגינה רגוע ושלווה שמנסה להכיר לנו את הצוות החדש. אנחנו לא רואים שום פעילות מעניינת של הדמויות חוץ מהעובדה שכולם מאוד עצובים וסובלים (משהו שכנראה אני ארגיש במהלך הצפייה בסרט). אין שום סצנות שמושכות את העין. ממה שניתן היה לראות רואים את ג'וני סטורם הופך ללפיד האנושי לכמה מילישניות אבל העובדה שמי שלוהק לדמות עדיין הורסת את כל העניין. 
זה מאוד מוזר שסרט שכל העולם ואחותו הספיקו לרדת על כל מה שקשור עליו משחרר טריילר כל כך מאוחר בלי שום עבודת יחסי ציבור. זה אפילו נראה שפוקס הרימו ידיים ונתנו לפארסה הזאות להתגלגל כמו שהיא רק כדי לשמור על הזכויות בלי להודיע לג'וש טרנק ולצוות איתו הוא עובד.

Fantastic Four | Official Teaser Trailer [HD] | 20th Century FOX

Fantastic Four | Official Teaser Trailer: FANTASTIC FOUR

ארבעת המופלאים מגיע לקולנוע ב 7 לאוגוסט 2015

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א