מורנה בקארין לוהקה לסרט דדפול



מורנה בקארין תופיע בדדפול

סרט דדפול הוא אחד הסרטים היותר מצופים של שנת 2016 (לפחות מבחינתנו). אחרי שפירסמנו לפני כמה ימים על העובדה שיש ליהוקים חדשים לסרט דדפול כמו גם פרטים על מוטנטים מוכרים מהקומיקס של אקס מן שיופיעו בסרט. טי. ג'י. מילר יעזור לריאן ריינולדס לבדר את קהל הצופים בתחום הקומי, ג'ינה קראנו תופיע כ- Angel Dust ותיתן פייט רציני לגיבורינו ווייד ווילסון (דדפול) ואחרון חביב הוא קולוסוס שיפציע בסרט החדש. לצערנו כמו שדיווחנו בעדכון של הפוסט הקודם דניאל קדמור לא יופיע בפעם הרביעית כקולוסוס. קדמור הוא עוד קורבן של תהליך הצערת השחקנים המשמעותיים של יקום אקס מן אותו פוקס התחילה עם ליהוק שחקנים צעירים לדמויותיהם של סופה, ג'ין גריי, ציקלופ ונכון לאתמול גם נייטקרולר (השחק שלוהק הוא קודי סמית-מקפי).

שחקנית חדשה שמצטרפת ליקום של אקס מן בכלל ולסרט דדפול בפרט היא מורנה בקארין. בקארין היא שחקנית טלוויזיה די מוכרת, אם יצא לכם לראות את פיירפליי, הומלנד וסדרת "V" אז אתם יודעים במי מדובר. נכון להיום ניתן לראות את בקארין תורמת את קולה לסדרת פלאש, סדרת קומיקס נוספת אליה היא הצטרפה במהלך הפסקת החורף היא גותהאם בה היא מגלמת את דר' לזלי טומפקינס. כפי שאתם רואים מורנה בקארין מעדיפה להופיע בסדרות קומיקס ומדע בדיוני והדבר היחיד שבאמת היה חסר לקורות חיים של השחקנית זה לעשות את המעבר למסך הגדול. הליהוק של השחקנית לסרט דדפול סוגר לה את הפינה וממש לא מפתיע שגם על המסך הגדול היא תופיע בסרט קומיקס.

אי אפשר להגיד שהדרך שעשתה בקארין כדי להבטיח לעצמה את התפקיד הנשי בדדפול לצד ריאן ריינולדס הייתה קלה, והתפקיד נפל עליה משמיים. על התפקיד בסרט בקארין הייתה צריכה להלחם מול שחקניות כמו טיילור שילינג (כתום זה השחור החדש) וג'סיקה דה גואו (החץ הירוק). תחרות די קשה לפחות מול שילינג שמופיעה בסדרה שנחשבת לאיכותית מאוד (לא לדעתנו). אבל גם דה גואו הוכיחה בסדרות בהן היא הופיע שהיא שחקנית טובה שהתגלגלה לסדרות לא כל כך טובות (דרקולה). נכון להיום אנחנו עדיין לא יודעים איזה דמות בקארין הולכת לגלם בסרט. מה שאנחנו יכולים לעשות זה לשער שהדמות הנשית העיקריות לה בקארין מתאימה היא דמותה של וונסה קרלייל - שהיא המוטאנטית קופיקאט (Copycat). למי שלא מכיר את קופיקאט, בקומיקס היא זונה צעירה שמצליחה להתקרב לווייד וילסון יותר מכל דמות אחרת. מערכת היחסים בין השניים מסתיימת ברגע שוילסון מגלה שהוא חולה במחלת הסרטן. כדי למזער את הנזק לקרלייל הוא נפרד ממנה. ובהמשך מצטרף לתוכנית Weapon X שם הוא פוגש את מיודעינו וולברין, סטרייקר וכל החברה המוכרים יותר.

עוד דבר מעניין שמתקשר למורנה בקארין כמו גם לג'ינה קראנו היא העובדה ששתיהן היו מועמדות לתפקיד של אשת חייל / וונדר וומן ביקום של די סי קומיקס, תפקיד בו זכתה בסופו של דבר גל גדות. עכשיו כשהתפרסמו הידיעות על הליהוקים לדדפול מעניין לראות ששתי השחקניות עשו פניית פרסה ולוהקו ע"י פוקס ליקום של מארוול או ליתר דיוק היקום של גיבורי אקס מן.


דדפול יוצא לאקרנים ב 12 לפברואר 2016

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר