ג'ניפר לורנס כנראה סיימה עם סרטי אקס מן


אז מה חדש אצל ג'ניפר לורנס

אי אפשר היה להגיד שזה לא היה צפוי אבל עכשיו זה רשמי, ג'ניפר לורנס לא תמשיך לגלם את מיסטיק בסרטים שיגיעו אחרי אקס מן אפוקליפסה.
ג'ניפר לורנס הצטרפה למותג המוביל של פוקס ב 2011, עם יציאת אקס מן ההתחלה. אקס מן ההתחלה נתן לנו הזדמנות להיחשף לצוות שחקנים חדש וטרי שהציג מבט נוסף על חייהם של המוטנטים האהובים עלינו. הסרט זכה להצלחה יחסית בקופות והרשים את רוב המבקרים, מה שגרם בסופו של דבר לפוקס להחיות את המותג מחדש אחרי האכזבה מהמפלט האחרון ב 2006.

Jennifer Lawrence & Bradley Cooper Talk ‘Serena’ & Working Together Again | MTV News

Jennifer Lawrence and Bradley Cooper talk about filming their newest movie together, ‘Serena’, ‘Guardians of the Galaxy’ and ‘Dumb & Dumber’.

כשג'ניפר לורנס חתמה על חוזה היא הייתה בדיוק על סף פריצה ובדומה לעמיתיה מייקל פאסבנדר, ג'יימס מקאבוי וניקולאס הולט היא עדיין לא הייתה שם דבר בהוליווד. מאז 2011, 4 כוכבי אקס מן ההתחלה זכו לחשיפה עצומה והפכו לכוכבי על במיוחד לורנס ופאסבנדר. ללורנס יש את משחקי הרעב, אוסקר ביד והיא ממש לא צריכה להיות חלק מצוות שחקנים שמרכיבים את סרטי אקס מן.

באקס מן העתיד שהיה לורנס הייתה במרכז הפוקוס במהלך קידום המכירות של הסרט ונראה שפוקס ממש בנו על השחקנית שתוביל אותם לעבר העתיד. אבל בגלל ההצלחה הפנומנאלית של השחקנית תג המחיר שלה התנפח מעל ומעבר למצופה ונראה שפוקס ויתרו על לורנס שבעצמה לא נראתה כמישהי שממש רוצה או צריכה להמשיך כמיסטיק. 
במהלך החודשים האחרונים פוקס מתפטרים מהשחקנים שהובילו את הטרילוגיה המקורית של שנות האלפיים, שחקנים צעירים שיגלמו את ג'ין גריי (סופי טרנר ממשחקי הכס), ציקלופ, סופה, נייטקרולר, אנג'ל  כבר לוהקו וגם קולוסוס יוחלף (ילוהק בקרוב) ואולי גם נראה את גמביט באפוקליפסה. כולם יהיו פנים חדשות אותם נראה מגלמים דמויות מוכרות. למרות שיו ג'קמן, איאן מקאלן ופטריק סטיוארט ממשיכים לסרטים הבאים (לפחות בינתיים). נראה שזאת הזדמנות מצוינת בשביל פוקס לרענן עוד יותר את השורות ולהגיד שלום לדמותה של מיסטיק לפחות לכמה שנים טובות, עד שיוחלט מה לעשות עם הדמות.

אפשרות מעניינת נוספת שעולה קשורה לעובדה שאפוקליפסה יתרחש בשנות השמונים. מה שאומר שאם נסתמך על העובדה שבין סרט לסרט יש קפיצה של עשור אנחנו נדלג לשנות ה90 בשביל סרט שימשיך את עלילת אפוקליפסה ופה אפשר פשוט להחזיר את רבקה רומיין (מיסטיק משנות ה 2000) שתחזור ותגלם את הדמות. זה לא שלרבקה רומיין יש יותר מידי מה לעשות כיום, סרטי האקס מן היו סוג של שיא הקרירה של השחקנית / דוגמנית. וזה לא שהיא עשתה עבודה גרוע על הטרילוגיה המקורית ההפך הוא הנכון, היא פשוט נזרקה הצידה עבור לורנס הצעירה והמבטיחה. הטעות פה היא של פוקס שלא למדו שום דבר ממארוול. במקום להחתים את צוות השחקנים של אקס מן ההתחלה לחוזה של 6-10 סרטים הם התקמצנו ולקחו סיכון. בנו כל כך על לורנס ופאסבנדר ועכשיו הם עיבדו את לורנס ורוב הסיכויים שגם פאסבנדר לא יישאר כי יש לו את סדרת סרטי Assassin’s Creed על הראש.


תאריכי שחרור לסרטי פוקס:

ארבעת המופלאים 7 לאוגוסט 2015
דדפול 12 לפברואר 2016
אקס מן אפוקליפסה 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 – 3 למרץ 2017
ארבעת המופלאים 2 – 14 ליולי 2017
סרט אקס מן לא ידוע (אקס פורס) 13 יולי 2018

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א