רשימת סרטים מומלצים לשנת 2016



איזה סרטים חדשים אסור לכם לפספס ב 2016

הרשימה הנוכחית היא רשימת ההמלצות שלנו לחובבי הקולנוע לשנת 2016. אם חיפשתם סרטים טובים להעביר איתם את הערב בקולנוע, אנחנו נפרט על הסרטים הלוהטים ביותר של השנה. בפוסט זה נציג לכם את הסרטים החדשים שיוקרנו השנה. בדומה למה שעשינו בשנה שעברה, גם כאן נראה לכם את הטריילרים הכי חמים ונפרט על הסרטים הכי גדולים שיגיעו בשנה הקרובה למסכי הקולנוע.
עברו כמה שנים מאז פרסום מאמר זה, אם אתם מחפשים את רשימת סרטי קולנוע המומלצת והעדכנית שלנו אתם מוזמנים לבקר כאן.


13 שעות: החיילים הסודיים של בנגאזי - 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi

אז נכון שזהו סרטו של מייקל ביי ואין כאן ציפייה לאיכות או עומק יוצאים מהכלל במיוחד אחרי כל מה שראינו מהפרויקטים בהם הוא היה שותף כמו רובוטריקים וצבי הנינג'ה. הסרט הנוכחי נראה טיפה יותר רציני ולוקח אותנו לאירועים האמיתיים שקרו בזמן המהפכה העקובה מדם בלוב (2011). החיילים הסודיים של בנגאזי מתמקד בצוות של שכירי חרב אמריקאים שנמצאים באותו זמן בלוב. ללא כל התראה מוקדמת גיבורינו מוצאים את עצמם מסכנים את חייהם על מנת להציל את עובדי שגרירות ארה"ב ברגע הקריטי בו קדאפי מעבד את השלטון במדינתו.
הטריילר עצמו כמו כל סרטיו של מייקל ביי נראה מרשים ויזואלית עם אינספור פיצוצים וסצנות אקשן עוצרות נשימה. הפעם נדמה שגם יש סיפור ועלילה סבירה שיכולה להפוך את הסרט הנוכחי של ביי להרבה יותר טוב (לפחות אנחנו מקווים) מהאסונות שהוא ביים בשנים האחרונות.

13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi - Trailer #2 Green Band (2016) - Paramount Pictures

From Michael Bay comes 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi
שחקנים - ג'ון קרסינסקי ודומינק פומוסה
במאי - מייקל ביי
הסרט יגיע למסכי הקולנוע ב 10 למרץ

דדפול - Deadpool

דדפול הוא אחד משלושת סרטי הקומיקס של מארוול אותם אולפני פוקס מפיקים השנה. דדפול הוא סוג של הימור עבור האולפנים שלא ממש רצו ליצור את הסרט. רק אחרי לחץ מהרשת בעקבות אותו סרטון קצר שהודלף, לפוקס לא נותרה ברירה והם נתנו את האישור. דדפול יהיה שונה בתכלית מכל מה שראינו מסרטי אקס מן עד כה. ומטרתו הראשית היא לתקן את הרושם הרע שנשאר בזיכרון חובבי אקס מן אחרי וולברין המקור. התלהבותו ותשוקתו של ריאן ריינולדס כלפי הדמות, כמו גם ההשקעה שהשחקן נתן על מנת ליצור ובהמשך גם לקדם את הסרט של דדפול מבטיחה לנו הרים וגבעות. אחרי הטריילר ופיזור של קטעי וידיאו שנועדו לקידום מכירות מבטיח משהו שונה וטוב, שעד כה לא ראינו מסרטי קומיקס עד היום.
בטריילר ניתן בקלות לזהות שהסרט מיועד לקהל בוגר יותר מאשר בד"כ, עם אלימות מילולית ופיזית שמתאימה לדמותו של דדפול, בואו רק נקווה שסרט דדפול יהפוך להצלחה.
שחקנים - ריאן ריינולדס, אד סקריין, ג'ינה קראנו ומורנה בקרין
במאי - טים מילר
דדפול יגיע אלינו ב 11 לפברואר

מלחמת האלים - Gods of Egypt

ממבט ראשון קשה לדמיין מי חשב שסרט כזה יצליח מצד שני תעשיית הוליווד פורחת על חוסר היגיון, עלילות שטחיות וכל עוד יש מספיק דברים שיכולים להתפוצץ לצופה בפרצוף ישנו פוטנציאל להצלחה כלכלית. זהו הרקע ליצירת הסרט מלחמת האלים, על הנייר הרעיון הוא הזוי בהחלט אבל אם לוקחים בחשבון שיש כאן את ג'רארד באטלר שהולך להלחם ראש בראש עם ניקולאי קוסטר וולדאו (משחקי הכס) בתור אלים קדמונים במצריים העתיקה, פתאום זה נראה מעניין. בואו נגיד את האמת אנחנו לא נראה כאן משהו שנזכור שבוע אחרי הצפייה בסרט אבל כנראה נקבל מנת אקשן גדושה וחובבי הז'אנר לא יוותרו על הזדמנות לקצת פירוטכניקה במיוחד לא אחת עם ג'רארד באטלר.
הטריילר נראה מרשים ובאותו הזמן דיי הזוי אבל מי אנחנו שנתלונן. באטלר בנה לעצמו קריירה על סרטים הזויים אותם הוא הפך להצלחה קופתית סבירה. מלחמת האלים יצטרף לרשימה הארוכה של סרטי פעולה חסרי כל היגיון או עלילה אבל יספק לנו הנעת אקשן נחמדה שתסגור לנו את חודש פברואר בקולנוע.
שחקנים - ג'רארד באטלר וניקולאי קוסטר-וולדאו
במאי - אלכס פרויאס
מלחמת האלים תגיע למסכים ב 25 לפברואר

המטרה: לונדון נופלת - London Has Fallen

ג'רארד באטלר ואהרון אקהרט חוזרים לשתף פעולה בסרט ההמשך להמטרה: הבית הלבן והפעם הם הולכים להחריב את לונדון. לא נראה שנחווה בסרט הקרוב משהו חדש, אלה נחזור בדיוק על אותה התבנית שראינו בהמטרה: הבית הלבן. הרבה אקשן, אינסוף צליפות מטווח אפס וג'רארד באטלר אחד שמציל את העולם. הסרט הראשון היה חוויית אקשן נחמדה ואם באטלר ואקהרט יצליחו לשחזר את ההצלחה מהסרט הראשון אנחנו נסתפק בזה. כל דבר פחות יתקבל ככישלון. לסרט רף ציפיות דיי נמוך בגלל שמלכתחילה הרבה אנשים הרימו גבה כשנודע להם על כוונת אולפני מילניום ללכת על סרט שני בסדרה. כל מה שנותר הוא לקוות שהסרט הנוכחי יהיה מספיק מבדר ומהנה.
שחקנים - מורגן פרימן, ג'רארד באטלר, אהרון אקהרט ואלון אבוטבול.
במאי - בבק נג'פי
המטרה: לונדון מגיע לקולנוע ב 3 למרץ

סאגת מפוצלים: נאמנים - The Divergent Series: Allegiant

סדרת סרטי מפוצלים לעתים מאופיינת באי יציבות. מצד אחד הסרט הראשון הפתיע אותנו לטובה מנגד הסרט השני בסדרה דיי איכזב. הבעיה שלנו עם סדרת הסרטים היא שאנחנו לא מבינים עד הסוף מה בדיוק קורה בעולם של מפוצלים ולאן העלילה מנווטת את הספינה. רבים נוטים להשוות את מפוצלים למשחקי הרעב. ונכון להיום היתרון הברור של משחקי הרעב על פני מפוצלים היא פשטות העלילה המרכזית. כמי שלא קרא את סדרת הספרים עליה מבוססת מפוצלים קשה להבין מי נגד מי כאשר עוד יותר קשה לפענח את העולם בו גיבורינו חיים. ועדיין עם כל זה הסיפור של סאגת מפוצלים עדיין מספיק מעניין על מנת שנמשיך לעקוב אחרי שיילין וודלי.
שחקנים - נעמי ווטס, מגי קיו, שיילין וודלי
במאי - רוברט שוונטק
נאמנים אמור להגיע ב 17 למרץ לבתי הקולנוע בארץ

באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק - Batman v Superman: Dawn of Justice

הסרט הגדול ביותר של האחים וורנר ודי סי קומיקס בו הם יפגישו בפעם הראשונה את סופרמן הלא הוא איש הפלדה עם באטמן האביר האפל. הרבה יקום או ייפול אחרי הסרט הזה. זהו הסרט שאמור למנף את די סי קומיקס ולתת להם את הלגיטימציה ביצירת יקום קולנועי משלהם על מנת ולנסות ולתת קרב ראוי ליריבה השנואה מארוול. הסרט הנוכחי אמור לרכז בתוכו את מרבית גיבורי העל החשובים ביותר שיש לדי סי להציעה (סופרמן, באטמן, וונדר וומן, אקוומן, סייבורג ופלאש). הבעיה היחידה היא הצפיפות הרבה שנוצרה בגלל עודף של דמויות חשובות שידחסו לסרט אחד. כמו כן ההפרדה המטופשת בין היקום הקולנועי של די סי לייקום המבוסס והמצליח של הטלוויזיה יכול לפגוע ולבלבל את המיינסטרים. עקב אכילס נוסף בעיני רבים הוא האיש שאמור לביים את הסרט הנוכחי ונראה כמו האיש שינווט את כל היקום של די סי - זאק סניידר. לכן כל התקוות להצלחת הסרט טמונה בכתיבה של דייויד גוייר והנבחרת המרשימה ביותר של גיבורי העל שיש לסרט הנוכחי להציע. בואו רק נחזיק אצבעות ונקווה שבאטמן נגד סופרמן יהפוך להצלחה מסחררת (אלוהים יודע שהם זקוקים לזה) רק כדי לראות מה יקרה עם היקום של די סי בעתיד.
שחקנים - בן אפלק, הנרי קאוויל וגל גדות
במאי - זאק סניידר
באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק יגיע לקולנוע ב 24 למרץ

Batman v Superman: Dawn of Justice - Comic-Con Trailer [HD]

Zack Snyder's BATMAN V SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE

הצייד: מלחמת החורף - The Huntsman Winter's War

הצייד: מלחמת החורף הוא סרט ההמשך לסרט  שלגיה והצייד משנת 2012 ( Snow White and the Huntsman ), רק שהפעם זה בלי השלגייה. אז נכון שזה נשמע כמו רעיון ממש לא טוב לעשות סרט המשך שמלכתחילה לא עשה רושם על אף אחד. הפעם לקחת ולהוריד את אחת מהדמויות העיקריות של הסיפור רק כדי לתת לכריס המסוורת משהו לעשות עם עצמו בהפסקה בין סרטי מארוול, זה דיי רדוד. מצד שני העובדה שלא נראה את קריסטין סטויארט זו תמיד בשורה שאי אפשר להתבאס ממנה יותר מידי (אלה אם כן אתם שייכים ליחידי סגולה שנהנו מדמדומים). חוץ מזה אם יש שחקניות כמו אמילי בלאנט וג'סיקה צ'סטיין שמחליפות את סטיוארט אז מי אנחנו שנתלונן.
מהטריילר נראה שהיוצרים לא חסכו מהאפקטים הממוחשבים והשקיעו בתפאורה, ובגלל שאנחנו ג'אנקיס די רציניים של אקשן, חרבות וגרזנים היינו חייבים לצרף את הצייד: מלחמת החורף לרשימה הנוכחית.
שחקנים - שרליז ת'רון, אמילי בלאנט, ג'סיקה צ'סטיין וכריס המסוורת'
במאי - סדריק ניקולס-טרויאן
את מלחמת החורף נראה ב 21 לאפריל

קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים - Captain America: Civil War

קפטן אמריקה מלחמת האזרחים הוא שינוי תפיסה מבחינת מארוול, כנראה שגם מארוול הבינו שחייבים לשנות את התבנית הסתמית למרות שזה עובד להם והם מצליחים לייצר המון מזומנים באותה שיטה ישנה וטובה. אבל כמו בכל תחום אסור להישאר מאחור וחייבים לעשות שינויים מתאימים כדי שהמתחרים שמתחילים להרים את הראש (האחים וורנר עם באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק ופוקס עם אקס מן אפוקליפס) לא יורידו את מארוול מהפסגה. במלחמת האזרחים נראה את העימות המצופה בין שתי קבוצות של גיבורי העל. אותן יובילו קפטן אמריקה ומנגד אירון מן. בסרט הזה כמו החייל החורף האחים רוסו יתנו דגש לעלילה ויורידו את מינון הבדיחות למינימום כדי למקסם את הפוטנציאל האדיר שטמון בחומר המקור. ואם מארוול לא יעשו שטויות על מנת לרצות את צבא הילדים שמגיעים בדרך קבע לסרטיהם נראה נוקם מהשורה הראשונה נהרג במהלך העימות.
שחקנים - כריס אוונס, רוברט דאוני ג'וניור, סבסטיאן סטן וסקרלט ג'והנסון
במאים - אנתוני רוסו וג'ו רוסו
קפטן אמריקה 3 יגיע לקולנוע ב 28 לאפריל

Captain America: Civil War - Trailer World Premiere

Marvel’s Captain America: Civil War.

אנגרי בירדס - Angry Birds

בדרך כלל אנחנו לא מוסיפים קומדיות לרשימות מהסוג הזה אבל מי יכול לוותר על סרט של אנגרי בירדס. בשביל ההתחלה צריך להבין איך בכלל אפשר ליצור סרט שיתבסס על המשחק הפופולארי. לנו אין שמץ של מושג איך סרט כזה יכול להכיל עלילה. אבל יש לנו את ג'ייסון סודייקיס ופיטר דינקלג' בתפקידים הראשיים. אז מי שהיה מכור למשחק ואוהב את ז'אנר קומדיות של סודייקיס כנראה ייהנה ממה שאנגרי בירדס מכינים לנו.
שחקנים - פיטר דינקלג' וג'ייסון סודייקיס.
במאים - כלאי קייטיס ופרגל רילי
אנגרי בירדס יגיע ב 12 למאי

אקס-מן: אפוקליפס - X-Men: Apocalypse

הסרט השלישי שמועמד לתואר הסרט הגדול של השנה (לפחות בעינינו) הוא ללא ספק אקס מן אפוקליפס. אפוקליפס אמור להיות התשובה של פוקס למלחמת האזרחים של מארוול ובאטמן נגד סופרמן של די סי. היתרון הגדול ביותר של סרטי אקס מן של פוקס על פני הסרטים של די סי ומארוול תמיד היה העומק של הרעיון מאחורי הדמויות ביקום של המוטנטים. תמיד היה להם מסר מוסתר שדיבר ישירות אל קהל הצופים של ימינו, בזמן שהסרטים שמופקים ע"י מארוול ריקים מכל תוכן או מסר, סרטי פוקס מנסים כל פעם להתחבר למציאות (לזכותם חייבים לציין שחומר המקור הוא הרבה יותר עמוק). הסרט הנוכחי ינסה להתעלות על ההצלחה של העתיד שהיה על מנת להפוך לסרט אקס מן הגדול ביותר של אולפני פוקס עד היום. בסרט הנוכחי נראה המון פרצופים חדשים שיחליפו את חלק גדול מהדמויות שגולמו ע"י שחקני הטרילוגיה המקורית מתחילת שנות האלפיים. אפוקליפס כנראה יהיה זירת הברבור של כמה מהשחקנים מהדור השני שהגיעו על מנת להחיות מחדש את המותג לפני מספר שנים (אקס מן ההתחלה). השאלה היא האם אפוקליפס יצליח להתגבר על חסרונו של וולברין והאם צוות השחקנים הצעיר יספק את הסחורה על מנת לדחוף את המותג קדימה בסרטים הבאים.
שחקנים - ג'ניפר לורנס, אוליביה מאן, אוסקר אייזק, מייקל פאסבנדר, ניקולס הולט וסופי טרנר.
במאי - בריאן סינגר.
אפוקליפס יגיע לקולנוע ב 19 למאי

X-Men: Apocalypse | Teaser Trailer [HD] | 20th Century FOX

X-MEN: APOCALYPSE

צבי הנינג'ה 2 - Teenage Mutant Ninja Turtles 2

רוב האנשים שצפו בסרט הראשון של צבי הנינג'ה כנראה יודו שזה היה כנראה סרט הטראש הכי מיותר של השנה. למרות זאת כמו רוב הסרטים שמייקל ביי מקושר אליהם בדרך כלשהי לוקים בעלילה ילדותית אבל סצנות האקשן והפיצוצים האינסופיים הופכים את הסרטים האלה להצלחה קופתית בלתי רגילה. בסרט השני של צבי הנינג'ה אנחנו לא נראה עומק או משחק מופלא. אנחנו נראה בדיוק את מה שראינו בסרט הראשון. כבר ציינו שאנחנו ג'אנקיס של אקשן והשילוב של אקשן, מותג צבי הנינג'ה עליו גדלנו, מייגן פוקס והצטרפותו של סטיבן אמל לסרט לא השאירו לנו ברירות והיינו חייבים להוסיף את צבי הנינג'ה 2 לרשימת ההמלצות של שנת 2016.
שחקנים - מייגן פוקס, סטיבן אמל וויליאם פיכטנר.
במאי - ג'ונתן ליבסמן
צבי הנינג'ה 2 יוקרן בארה"ב ב 3 יוני

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Trailer (2016) - Paramount Pictures

Watch the trailer for Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows!

וורקראפט: ההתחלה - WarCraft

וורקראפט הוא אחד הסרטים המצופים ביותר בשנת 2016. אם נשים בצד את שלושת סרטי הקומיקס הענקיים שיתמודדו אחד עם השני על הבכורה. לסרט וורקראפט על הנייר יש את כל הכלים להתמודד איתם שווה בשווה. זהו עוד משחק מחשב מצליח שעושה את דרכו אל המסך הגדול השאלה הגדולה היא האם הוא יצליח להתעלות על כל שאר הניסיונות הכושלים של המעברים מהמחשב הביתי אל מסך הקולנוע. לפי הטריילר וורקראפט נראה מרשים החל מהאנימציה הממוחשבת, הקרבות וכמובן הדמויות. השאלה הגדולה האם מאחורי כל האפקטים והמראות הויזואליים המרשימים מסתתרת לה עלילה סבירה שתצליח להפוך את הסרט להצלחה של אולפני לג'נדרי.
שחקנים - טראוויס פימל, פאולה פאטון, בן פוסטר ורוב קזינסקי
במאי - דנקן ג'ונס
וורקראפט יוקרן אצלנו ב 9 ליוני

Warcraft - Official Trailer (HD)

Warcraft - Official Trailer

היום השלישי: התחייה - Independence Day Resurgence

להגיד את האמת ברגע שהוכרז על סרט המשך ליום השלישי לא ידענו איך בדיוק לאכול את זה. ליצור סרט המשך כמעט 20 שנה אחרי שהסרט הראשון יצא למסכים זה נשמע קצת בעייתי. ליצור סרט המשך לסרט פלישת חייזרים מצליח שיתבסס על היסודות של אותו סרט מ 96 זה כמעט בלתי אפשרי. ונסיף לכל זה שהכוכב הגדול של אותו סרט מצליח דפק נפקדות מסרט ההמשך זה בעייתי עוד יותר. היינו קופצים לשמיים בכל פעם שהיינו מתבשרים על הידיעה שנחסך מאיתנו לראות את וויל סמית בקולנוע, אך כאן גם אנחנו חייבים להודות שזהו צעד בעייתי. ברגע שמזכירים את הכותר היום השלישי, שמו של וויל סמית קופץ באופן אוטומטי. וכאן תהיה נקודת התורפה המשמעותית ביותר של הסרט. אם מסתכלים על מי שאמור להיכנס לנעליו של סמית ביום השלישי: התחייה אז אין מה לצפות לגדולות מהליהוק. האח הפחות מוצלח לבית המסוורת (ליאם) אמור להוביל את הסרט לעבר הארץ המובטחת, משום מה קשה לנו לדמיין את כל הפרוייקט מתרומם לגבהים שמצפים ממנו כשהאח של ת'ור (הלוואי וזה היה לוקי) אמור לנווט את הספינה, נקווה מאוד שאנחנו נדבדה.
שחקנים - ליאם המסוורת, ויויקה פוקס וג'ף גולדבלום
במאי - רולנד אמריך
היום השלישי יגיע לקולנוע ב 23 ליוני

הטיהור שנת בחירות - The Purge Election Year

חלק גדול מהקוראים ירימו גבה לגבי ההמלצה הבאה על סדרת הסרטים של הטיהור בכלל והטיהור שנת בחירות בכלל. אבל יש משהו בסדרת הסרטים הזאות שכנגד כל הסיכויים מצליחה להציג בפנינו משהו מרענן עם רעיון מבריק. המציאות של העולם בו מתרחשים הסרטים היא כזו שבו אזרחי ארה"ב החליטו שיום אחד בשנה הם יכולים לבצע כל פשע אפשרי על מנת לפרוק את התסכול אותו הם צברו במשך השנה. השיטה הברוטאלית מוכיחה את עצמה ורמת הפשיעה בעולם החדש היא מינימאלית אבל מתחת לפני השטח זוהי שיטה מבריקה של הממשל להיפתר מכל האוכלוסיות החלשות של החברה האמריקאית ולחסוך כספים על אותן אוכלוסיות בלתי פרודוקטיביות לחברה.
שחקנים - פרנק גרילו חוזר לסרט השלישי אליו תצטרף גם אליזבת מיטשל.
במאי - ג'יימס דמונקו
תאריך הקרנה - 1 ליולי (תאריך הקרנה בארה"ב)

מסע בין כוכבים : אל האינסוף - Star Trek Beyond


נתחיל מזה שמעולם לא ממש התחברנו לסרטי מסע בין כוכבים. הסדרות שנוצרו בגלל הפופולאריות של אותו מותג של שאטנר הם כבר סיפור אחר לחלוטין. הסרטים האחרונים עם כריס פיין לא מביאים משהו שונה או משמעותי לאותו מותג. ועדיין אנחנו לא נוותר על סרט מדע בדיוני בזכות אותו חסד נעורים אותו אנו שומרים לקפטן פיקארד, לכו תדעו אולי בפעם השלישית הסרט בכיכובו של כריס פיין יביא לשינוי המיוחל, ולכם אסור לפספס את זה קורה.
שחקנים - כריס פיין, זואי סלדנה ואידריס אלבה
במאי - ג'סטין לין
תאריך הקרנה - 11 לאוגוסט

ג'ייסון בורן - Jason Bourne

סדרת סרטי בורן הפכה את מאט דיימון משחקן קולנוע מבטיח לכוכב ברמה עולמית. שלושת הסרטים הקודמים בסדרה היו התבנית בה כל סרטי ריגול / פעולה אמורים להשתמש (ובכל זאת לא כולם עושים את זה). על הסרט הרביעי מאט דיימון והבמאי גינגראס ויתרו וג׳רמי רנר נכנס על מנת למלות את החלל שדיימון השאיר מאחור. אי אפשר לקרוא לסרט הרביעי בסדרה ככישלון אבל ניתן היה לראות בבירור שסדרת סרטים שכל כך מזוהה עם דיימון לא תצליח לעבור את הרף שמלכתחילה היה בלתי עביר. לפני שהפרויקט של הסרט החדש התחיל לקבל צורה היה רצון מכיוונם של חובבי סדרת הסרטים לראות את רנר לצד דיימון בסרט החמישי. זה לא קרה בגלל סיבות כאלה ואחרות. יכולנו לקבל משהו גדול עם צמד הדמויות האלה היו הולכות ראש בראש אך נסתפק בדיימון כי גם בלי רנר זהו סרט שיספק את הסחורה.
שחקנים - מאט דיימון, אלישיה ויקנדר, ג'וליה סטיילס, טומי לי ג'ונס ווינסנט קאסל
במאי - פול גרינגראס
תאריך הקרנה - 28 ליולי

Jason Bourne - Official Trailer (HD)

Matt Damon returns to his most iconic role in Jason Bourne.

חוליית המתאבדים - Suicide Squad

חוליית המתאבדים הוא כנראה הסרט המסקרן ביותר שיש לז'אנר הקומיקס להציע לנו השנה. לשם שינוי האחים וורנר החליטו לקחת את המושכות וללכת לכיוון שונה לחלוטין מכל מה שהיה לנו עד כה. הם ריכזו את חבורת הנבלים הגדולה ביותר שיש לדי סי להציע דחפו את כולם לסרט אחד ונתנו להם להתפרע על המסך. לא נראה שתרצו לוותר על : דדשוט, הארלי קווין, הג'וקר, בומרנג, קטאנה ואחרים יוצרים את הכעוס הכי גדול ביקום של די סי קומיקס.
שחקנים - מרגו רובי, וויל סמית, ג'ארד לטו וג'יי קורטני.
במאי - דיויד אייר
תאריך הקרנה - 4 לאוגוסט

Suicide Squad - Official Trailer 1 [HD]

Worst. Heroes. Ever. See SUICIDE SQUAD

בן חור - Ben Hur


הסרט הוא רימייק שיתבסס על ספרו של  לואיס וולאס. הסיפור יתרכז באציל ירושלמי יהודה בן חור ומתקיים בתקופת לידתו של ישו. העניינים יתחילו להתחמם כאשר חבר ילדותו של בן חור טריבון מסאלה מגיע ליהודה והשקפות העולם השונות של השניים יציגו בפנינו את התפוררות החברות של הגיבורים שנחשבו כאחים בעבר הלא רחוק. ממבט ראשון על הטריילר, הסרט נראה כמו חיקוי שקוף של גלדיאטור. מצד שני גלדיאטור היה סרט קאלט ואם נקבל כאן משהו שיתבסס על אותם היסודות עם טוויסט חדש ורענן נצא מההקרנה שמחים.
שחקנים - ג'ק יוסטון, נזנין בוניאדי והאלוק בילג'ינר
במאי - טימור בקממבטוב
תאריך הקרנה - 11 לאוגוסט

שבעת המופלאים - The Magnificent Seven


רימייק נוסף שהוליווד תציג בפנינו השנה. הפעם זהו מערבון בו 7 דמויות השונות אחת מהשנייה כמו שמיים וארץ יחלקו את אותו המסך במערבון קלאסי. השביעייה מתלכדת ליחידה אחת על מנת לעזור לעיירה קטנה בארה"ב לבלום חבורת עבריינים מקומית.
שחקנים - כריס פראט, דנזל וושינגטון, איתן הוק, ויני ג'ונס ווינסנט דונופריו
במאי - אנטואן פוקואה
תאריך הקרנה - 23 לספטמבר (תאריך הקרנה בארה"ב)


ג'ק ריצר 2 - Jack Reacher: Never Go Back


קצת לא מובן למה לקח לטום קרוז כל כך הרבה זמן על מנת ליצור את סרט ההמשך של ג׳ק ריצ׳ר לסרט משנת. למי שפספס את הסרט הראשון או שלא עשה היכרות עם סדרת הספרים של לי צ'ילד עליהם מבוססים הסרטים. העלילה מתרכזת באיש כוחות ביטחון שמאס בשיטה, בממשל ובגדול בהכל. הוא חי חיים פשוטים ללא רכב, סלולר או חשבון בנק. מידי פעם גיבורינו מבליח על מנת לעזור למי שצריך את העזרה ואף אחד לא יכול לספק אותה או שלא רוצה.
שחקנים - טום קרוז, כובי סמולדרס ורוברט קנפר.
במאי - אדוארד זוויק
תאריך הקרנה - 20 לאוקטובר (תאריך הקרנה בארה"ב)

Jack Reacher: Never Go Back Trailer (2016) - Paramount Pictures

Watch the movie trailer for Jack Reacher: Never Go Back

דוקטור סטרנג' - Doctor Strange


דוקטור סטרנג׳ הוא הסרט האחרון של מארוול השנה והוא בדומה לאנטמן סוג של גיבור על מהדרג השני של מארוול. מכונת יחסי הציבור של מארוול תעשה את הכול על מנת להפוך את דוקטור סטרנג' להצלחה מסחררת, כמו שהם עושים עם רוב הסרטים בשנים האחרונות. דמותו של סטרנג' מוכרת פחות בנוף של המיינסטרים ובסרט הקרוב נעשה היכרות עם עוד דמות מענינת שיש ליקום של מארוול להציע, כאשר נחצה לצד המיסטי של ה MCU.
שחקנים - בנדיקט קמברבאץ', רייצ'ל מקאדמס, טילדה סווינטון, מאדס מיקלסן וסקוט אדקינס.
במאי - סקוט דריקסון
תאריך הקרנה - 3 לנובמבר


Marvel's Doctor Strange Teaser Trailer

Witness the power of the Sorcerer Supreme in the first teaser for Marvel's 'Doctor Strange,'

חיות הפלא והיכן למצוא אותן - Fantastic Beasts and Where to Find Them


הסרט החדש מבוסס על ספרה של ג'י ק רולינג ומתבסס באותו היקום של סרטי הארי פוטר. הסיפור מתמקד בדמות חדשה שלא הופיע בסרטים הקודמים - ניוט סקמנדר. במהלך קונגרס קסמים אי שם ב 1926 גיבורנו נתקל במזוודה שמאחסנת יצורים שכלואים בתוכה. ברגע שניוט משחרר את היצורים כל רשויות הקסמים של ארה"ב מתחילות במרוץ ומנסות לצוד את גיבורינו שמציב את גילדות הקסמים השונות של ניו יורק באי נוחות עוד יותר גדולה כאשר הוא מצליח לברוח ומנסה לתקן את העוול לו הוא גרם.
שחקנים - אדי רדמיין, עזרא מילר, קולין פארל, רון פרלמן וג'ון וויט.
במאי - דיוויד יטס
תאריך הקרנה - 17 לנובמבר


רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים - Rogue One: A Star Wars Story


נכון להיום אחרי התפוצצות של מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר נראה שהסרט הנוכחי בסדרה הולך להיות אחד הדברים הכי גדולים להם כדאי לצפות השנה. מהטריילר נראה שהוא הרבה יותר רציני מהכוח מתעורר והוא ייקח אותנו בחזרה לאותה מסגרת זמן בה התנהלה הטרילוגיה המקורית. הסרט יתמקד בדמויות אפורות יותר שנלחמו באימפריה וייתן לנו את נקודת המבט שלהן לאירועים המשמעותיים של אותו המרד אותם לא ראינו בעבר.
בדיוק באותו הזמן כשהאן סולו ולוק סקאייווקר
שחקנים - מאדס מיקלסן, פליסיטי ג'ונס, פורסט וויטאקר ודוני ין.
במאי - גארת אדוארדס
תאריך הקרנה - 15 לדצמבר


ROGUE ONE: A STAR WARS STORY Official Teaser Trailer

Get your first look at ROGUE ONE: A STAR WARS STORY

אמונת המתנקש - Assassin's Creed


אחד המשחקים הגדולים הולך לעשות את הספתח המצופה שלו בקולנוע. חלק גדול מהאדפטציות האלה מתקשות להצדיק את המשאבים שמפמפמים לתוך הפרויקטים האלה. הפעם עם שחקן מהשורה הראשונה וכיוון עלילתי ייחודי יכול להיות שנראה תפנית חיובית. מצד שני השינוי הדרסטי מעלילת המשחק יכולה לשמש כחרב פיפיות ולגרום לכישלון ממנו אולפני פוקס חוששים יותר מכל.
שחקנים - מייקל פסבנדר וג'רמי איירונס.
במאי - ג'סטין קורזל
תאריך הקרנה - 29 לדצמבר

ASSASSIN'S CREED - Official Trailer 1

ASSASSIN'S CREED

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א