פסטיבל אייקון 2019 - יש לנו 10 כרטיסים זוגיים לחלק לכם


אייקון – הפסטיבל למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים

בפעם השלישית מאז עליית האתר אנחנו משתפים פעולה עם פסטיבל אייקון. מה שזה אומר לגביכם הוא שיש לכם הזדמנות לזכות ב 10 כרטיסים זוגיים לפסטיבל. לפני שנמשיך אתם מוזמנים לקרוא את הקומוניקט הרשמי של הפסטיבל ובהמשך נפרט מה אתם אמורים לעשות כדי לנסות ולזכות בכרטיסים.
free tickets for icon festival 2019
אייקון 2019 - זכרונות

מעל 10,000 חובבי מדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים ישתתפו בפסטיבל אייקון בחול המועד סוכות


"אייקון 2019: זיכרונות", הפסטיבל הססגוני של כל מה שגיקי ובדיוני, יתקיים זו השנה ה-23 בתאריכים 15-17 באוקטובר בתל אביב . בין מאות האירועים:
  1. אורח הכבוד: סופר הפנטזיה האמריקאי הפופולרי ברנדון סנדרסון
  2. תחרות תחפושות, זירת קרבות ראווה, יריד דוכנים ענק
  3. המוסד! גרסת הבמאי: הקרנה מיוחדת בהשתתפות הבמאי אלון גור אריה
  4. הפקת תיאטרון מקורית: " תעלומת שומר הערים האבוד של האבדון! "
  5. הרצאות אקדמיות, סדנאות כתיבה, משחקי תפקידים, הקרנות סרטים
  6. סדנאות יצירה ואירועים לילדים ולכל המשפחה

שלישי-חמישי, 15-17 באוקטובר, חול המועד סוכות סינמטק תל אביב | תיכון עירוני א' | אשכול פיס תל אביב

אירוע הדגל השנתי של חובבי המדע הבדיוני, הפנטזיה ומשחקי התפקידים – פסטיבל אייקון, יתקיים השנה סביב הנושא " זיכרונות". הפסטיבל מאורגן בידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה למשחקי תפקידים בישראל. בפסטיבל, שמתקיים זו השנה ה-23 ברציפות, צפויים להשתתף השנה כ-10,000 חובבי הז'אנר מכל הגילאים.

התוכנית כוללת השנה כ-450 אירועים: מופעים, אירועים לילדים ולנוער, אירועי חוצות, תחרות תחפושות, הקרנות בכורה של סרטים, הרצאות על מדע, מדע בדיוני ופנטזיה, משחקי תפקידים, משחקי לוח וקלפים , סדנאות כתיבה עם מיטב סופרי המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל, סדנאות יצירה לכל המשפחה, שעשועונים, השקות חגיגיות של משחקים וספרים ועוד. 

אורח הכבוד בפסטיבל הוא סופר הפנטזיה האמריקאי ברנדון סנדרסון סדרות "הערפילאים" , "גנזך אורות הסער". הפסטיבל מוסיף להשקיע בתוכן ישראלי מקורי, ויעלה בו המחזה האינטראקטיבי המקורי החדש "תעלומת שומר הערים האבוד של האבדון!" מאת הסופרת והמחזאית רותם ברוכין. 

הפסטיבל משלב תכנים אקדמיים לצד פעילויות שפונות לקהילות החובבים. כחלק מתוכנית אירועי המדע הפופולרי יארח הפסטיבל את מיטב החוקרים ממגוון אוניברסיטאות ומכונים להרצאות ופאנלים. 
בנוסף, הרצאות רבות יוקדשו לז'אנר בתחומי הספרות, הקומיקס והאנימה, הטלוויזיה והקולנוע. 

כבכל שנה יתקיימו בפסטיבל עשרות אירועי משחקי תפקידים שולחניים וחיים שיעבירו מיטב המנחים בארץ. שחקנים ותיקים וחדשים, צעירים ומבוגרים כאחד, ימצאו שפע של פעילויות מסקרנות, מרחיבות דעת ומהנות. מדי יום יפעל בלובי סינמטק תל אביב מתחם משחקים של נינטנדו ישראל. 

במהלך אייקון יוכרזו הזוכים בפרס גפן – תחרות בסגנון פרס הוגו העולמי שבה מועמדות היצירות שפורסמו בשנה החולפת בשפה העברית. כמו כן יחולק פרס עינת, על שם עינת פלג ז" ל – תחרות כתיבת סיפורים קצרים למבוגרים ולנוער. הפסטיבל מארח יוצרים ישראליים בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה – הן בתחום הספרות והן מתעשיית הטלוויזיה. 

מבקרי הפסטיבל ימצאו גם זירת קרבות ראווה, מתחם למוצרי יד שנייה ז'אנריים, מתחם משחקי לוח וקלפים הפועל 24 שעות ביממה, מתחם מיניאטורות, וכמובן יריד הדוכנים הגדול מסוגו בישראל למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. בין שלל האירועים אנו מזמינים אתכם לצפות במופעי חוצות ולהשתתף בהשקות ספרים ומשחקים חדשים. מדי לילה יוקרנו סרטי מדע בדיוני ופנטזיה חדשים וקלאסיים.

הפסטיבל יתקיים בימים שלישי-חמישי, 15-17 באוקטובר, ברחוב הארבעה בתל-אביב – בסינמ טק תל אביב, מתחם אשכול הפיס ותיכון עירוני א'.

מה אתם צריכים לעשות על מנת לזכות בכרטיסים לפסטיבל:

אחרי שסיימנו עם ההקדמה, כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לזכות בכרטיסים זה:
  1. להירשם לרשימת התפוצה של אתר מגדלור בקישור להרשמת לרשימת תפוצה. מי שכבר רשום לרשימת התפוצה ומעוניין בכרטיסים, מוזמן ליצור אתנו קשר כדי שנוסיף אותו לתחרות באופן ידני.
  2. אם אנחנו כבר בנושא של זיכרונות. בקרו בדף פייסבוק או הטוויטר בו פרסמנו את הפוסט ותנסו להזכר איזה סדרת פנטזיה הייתם רוצים לראות שוב בלי לזכור שכבר ראיתם אותה. 
משתתפים עם התגובות הססגוניות ביותר יזכו בכרטיסים.
הכרזה על הזוכים תתקיים ב 7 לאוקטובר. 

איך מממשים את הזכייה

זכיתם בהגרלה, מזל טוב. 
זה מה שהולך לקרות עם הפרטים שמסרתם (שם פרטי, שם משפחה ואימייל), כמו גם הפעולות שתצטרכו לעשות מול הנהלת הפסטיבל למימוש הזכייה.
  1. פרטי הזוכים (שם, שם משפחה ואימייל) יועברו להנהלת הפסטיבל לצורך הטיפול במימוש זכאותכם לפרס (כמו כן בלי קשר לפסטיבל האימייל שלכם יתווסף לרשימת התפוצה של האתר ואתם תקבלו מייל כל פעם שתתפרסם כתבה חדשה באתר מגדלור).
  2. הזוכים יתבקשו להירשם למערכת הזמנות הכרטיסים של הפסטיבל ולסמן את האירוע המבוקש מתוך מגוון ההרצאות והפאנלים (למידע נוסף ולהזמנת כרטיסים - www.icon.org.il ). 
  3. כל זוכה רשאי לסמן עד אירוע אחד ויקבל אליו זוג כרטיסים, ובלבד שנותרו מקומות ישיבה באירוע זה.
  4. הזוכים יאספו בעמדת איסוף ההזמנות של הפסטיבל את זכייתם במעטפות הרשומות על שמם.
בהצלחה לכולם.

הערה

בשנה שעברה הגרלנו את 10 כרטיסים בין 20 נרשמים (כן, רק 20 נרשמים). סיכוי הזכייה היו דיי גבוהים לכל מי שנרשם. לכן מי שמעוניין בכרטיסים לפסטיבל השנה, כדאי לכם להשתתף. בכל מקרה אלה הם הפוסטים משנים קודמות ביחד עם הגרלות הזוכים:

עדכון נכון ל 10.10.2019

כל מי שנרשם לתחרות זכה בכרטיסים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א