למה נטלי פורטמן לא תופיע בת'ור ראגנארוק


נטלי פורטמן ות'ור 3

אולפני מארוול ממשיכים עם סדרת הסרטים של היקום המשותף שלהם גם בשנת 2017. ת'ור ראגנארוק אמור להגיע למסכי הקולנוע השנה, זו כמובן בשורה משמחת בפני עצמה. העובדה שהאלק הולך להופיע לצד האל הנורדי באווירת פלאנט האלק היא בשורה משמחת עוד יותר. לצערנו לא הכול וורוד, ומי שיחסר בסרט השלישי בסדרת סרטי ת'ור היא נטלי פורטמן שגילמה את ג'יין פוסטר בצמד סרטי ת'ור הקודמים. 

מי שעוקב אחרי כל מה שמתחולל במארוול מאחורי הקלעים אולי נחשף לראיון אותו פורטמן נתנה לפני כשנה בו היא מכריזה שהיא סיימה באופן רשמי עם סרטי מארוול והיא לא תחזור יותר. 
יש שיגידו שהיא לא ממש תפקדה ב MCU ולא ממש היה לה מה לעשות. חוץ מלגרור את ת'ור לכדור הארץ על מנת לשמר את מערכת היחסים. נראה שהקרע בין פורטמן למארוול הוא כל כך עמוק שבראגנארוק ירמזו את עניין הפרידה של ג'יין מת'ור כמשהו שולי וכד"א (שמועה). 

קווין פידג', האיש החזק במארוול התראיין השבוע ל EW והתייחס לראגנארוק והכיוון החדש של הסדרה אליו הוא החליט לנתב אותה ללא דמותה של נטלי פורטמן.
"רצינו שת'ור יתמודד הפעם עם מישהי ששווה לו , ומערכת היחסים שלו עם ג'יין התפתחה לכיוונים מפתיעים בין העולם האפל לבין ראגנארוק. רצינו שבראגנארוק הוא יתמודד עם דמות שהיא הרבה יותר שווה ואפילו מתעלה עליו. בת'ור ראגנארוק וואלקירי מנסה להתרחק כמה שיותר רחוק מהמורשת האסגרדית שלה. ת'ור מנגד ינסה ליצור איתה חיבור בזמן שהיא תנסה לשכוח את כל העניין"
אם נחזור שנה אחורה ברגע בו הודיעו לפורטמן על צירופה של ואלקירי לראגנארוק. פורטמן הייתה חכמה מספיק על מנת לקרוא את המפה ושברה את הכלים בזמן המתאים מבחינתה. מנגד אי אפשר להאשים את פידג' ומארוול שניסו לשנות. לצערה של פורטמן היא סומנה כאשמה העיקרי שהוקרבה בעקבות צמד הסרטים הראשונים. כיום נראה שראגנארוק נראה הרבה יותר מבטיח מת'ור הראשון וללא ספק יותר מהעולם האפל. שוב זה לא בגלל פורטמן, אחרי הכול היא הייתה בורג קטן באותם סרטים. מה שבונה את ההייפ העצום הפעם זה האלק שישתף פעולה עם ת'ור והם יעשו את זה בסביבה שתדמה במידה מסוימת את פלאנט האלק. 

ואלקירי היא ללא ספק תוספת משמעותית ליקום הקולנועי של מארוול. אבל באותו זמן הליהוק של טסה תומפסון היא הזיה בפני עצמה שנועדה להכתיב לצופים משהו אחר לחלוטיןהאם טסה תומפסון תצליח לגרום לנו להאמין שהיא אלה נורדית, כנראה שלא. 

אם נשים את ואלקירי של תומפסון בצד, מירב הפוקס כמובן יהיה על המשולש האימתני של האלק, ת'ור והאלה (קייט בלאנשט) כמובן. בואו לא נשכח שהשופט דראד בדימוס – קארל אורבן מופיע בסרט בדמות Skurge כמו גם אנטוני הופקינס שחוזר וטום הידלסטון יופיע שוב כלוקי.

מה אתם אומרים, אם יכולתם לבחור במי הייתם בוחרים שתופיע בראגנארוק ג'יין פוסטר של נטלי פורטמן או ואלקירי של טסה תומפסון ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א