רשימה של סדרות מומלצות שבוטלו ב 2019



סדרות מומלצות מהן נפרדנו השנה

שנת 2019 הייתה שנה קשה לסדרות טלוויזיה, גרזן הביטולים לא ספרה אף אחד ובמקרים מסוימים זה בכלל לא היה תלוי באיכות הסדרה. אלה הן הסדרות שלא הצליחו לשרוד את שנת 2019 אם זה בגלל נתוני רייטינג נמוכים, סיום מתבקש או מלחמות אגו בין הבכירים שהשמידו סדרות על לא עוול בכפן.
לפני שנגיד שלום יש עדיין סדרות מומלצות שכדאי שתכירו, כל הסדרות שעדיין שוות משהו כיום, נמצאות בקישור הבא - סדרות מומלצות.
tv shows that will not return in 2020
סדרות שבוטלו ב 2019


אל ארץ הבתרים (אדמת הפקר) - Into the Badlands

אל ארץ הבתרים בעונתה הראשונה הפציע כלהיט הבא של רשת AMC. הרשת ידוע בגיוון הרחב שלה החל מסדרות זומבים (המתים המהלכים) ועד לסדרות מערב הפרוע (גיהינום על גלגלים). הפעם אנחנו קיבלנו את התענוג מסדרת אומנויות הלחמה של הרשת. הסדרה תיארה עתיד פוסט אפוקליפטי בו השימוש בכלי נשק חמים אסור מה שדרדר את לוחמי העולם החדש להשתמש באומנויות לחימה ושימוש בחרבות וגרזנים. גם אם אתם לא ממש חובבי אומנויות לחימה יכולתם ליהנות כאן מתפאורה מדהימה ביופייה וכמו כל סדרות AMC מאיכות טלוויזיונית (לפחות בעונה הראשונה) שלא ניתן למצוא ברוב רשתות הטלוויזיה בארה"ב.
שחקנים - דניאל וו, אמילי ביצ'ם, ארמיס נייט ואורלה בריידי.
הסדרה רצה במהלך 3 עונות ברשת AMC.
סיבה לביטול - סיום הסדרה.

Official Comic Con Trailer: Into the Badlands: World Premiere

טריילר ראשון

בעלי היכולת - The Gifted

סדרת האקס מן רק ללא האקס מן של פוקס הפכה לאחת ההפתעות החיוביות בעונתה הראשונה. עם האיזון המתאים בין הקריצות לקומיקס האקס מן לבין התבססות עם פרקים יציבים שמדברים לרוב צופי הטלוויזיה. הסדרה התרכזה בתא משפחתי כביכול רגיל של סטיבן מוייר ואמי אקר. אך הכול מתפוצץ בין רגע כאשר ילדיהם של הזוג מתגלים כמוטנטים. משם התא המשפחתי יורד למחתרת ובעזרתם של וורפאת, בלינק ואקליפס הם מנסים לפלס את דרכם בעולם החדש. אחרי ההצלחה של העונה הראשונה, הסדרה עיבדה כיוון בעונתה השנייה ובוטלה מיד אחרי סיומה של העונה השנייה ברשת פוקס.
שחקנים - נטלי אלין לינד, ג'יימי צ'אנג, איימי דאומונט ובלייר רדפורד.
הסדרה רצה במהלך 2 עונות ברשת פוקס.
סיבה לביטול - נתוני רייטינג נמוכים בעונה 2.

The Gifted (FOX) - Official SDCC 2017 Trailer

Family is the ultimate power. Watch the new trailer for The Gifted

החץ - Arrow

החץ התחילה כאחת מסדרות הקומיקס היותר טובות שרצו בטלוויזיה האמריקאית. בניגוד לסדרות אחרות (סוכני ש.י.ל.ד, הפלאש) הסדרה היא הרבה יותר אפלה וקודרת לפעמים. היסודות שהצליחו לגרום לסדרה להיות כל כך מסתורית וטובה הם הפלשבקים לעברו של אוליבר קווין (סטיבן אמל) העוזרים לצופה להבין איפה בדיוק היה אוליבר באותם 5 השנים בהן הוא נעלם. תיארו בהם איך הכישרונות אותם הוא רכש במהלך אותה תקופה עזרו לו להפוך למגן עירו - לחץ הירוק. הסדרה הצליחה לשתף אין ספור דמויות וגיבורי על מהעולם של די סי קומיקס. אחרי העונה השלישית השטן עלה ליוצרי הסדרה לראש והסדרה החלה לדעוך מידי עונה. היא המשיכה לרוץ 5 עונות נוספות רק על מנת לשמש כדבק ביקום שהתגבש ברשת CW ה – Arrowerse.
שחקנים - סטיבן אמל, קייטי קסידי, דיוויד רמזי, אמילי בת ריקרדס, מנו בנט ווילה הולנד.
החץ רצה במהלך 8 עונות ברשת CW.
סיבה לביטול - סיום הסדרה.

Arrow - Comic-Con 2017 Trailer

After the dust settled on season five, ARROW fans were left with plenty of questions about where things would pick back up in season six.

משחקי הכס - Game of Thrones

משחקי הכס היא ללא ספק אחת מהסדרה הכי איכותית שרצו בטלוויזיה. הסדרה של HBO מבוססת על סדרת הספרים של שיר של אש וקרח אותם כתב ג'ורג' מרטין. תתארו לעצמכם חברה פיאודלית עם משפחות אצולה הנלחמות על שליטה בינן לבין עצמן. הסדרה מתויגת כסדרת פנטזיה אבל חוץ מכמה דרקונים שצצים פה ושם לפנטזיה אין אחיזה משמעותית על הסדרה. בסדרה יש אין ספור דמויות מרתקות (שמתות ללא הרף), קרבות אבירים ואיך אפשר גם בלי קצת ערום. מה שמבדיל את משחקי הכס מכל מה שראיתם עד עכשיו היא העובדה שאין פה שחור ולבן, רעים או טובים. ואם התרגלתם בסיפורי פנטזיה אחרים שהדמויות החיוביות יותר מנצחות בסוף, מחכה לכם הפתעה, בגלל שזה בכלל לא המקרה כאן. מי שמתנהל ללא טעויות שורד ומי שטועה משלם על כך ביוקר.
שחקנים - לנה הידי, פיטר דינקלג', מייסי וויליאמס, אמיליה קלארק, קית הרינגטון, סופי טרנר, ניקולאי קוסטר וולדו ועוד.
משחקי הכס רצה במשך 8 עונות ברשת HBO.
סיבה לביטול - סיום הסדרה.

Game of Thrones | Season 8 | Official Trailer (HBO)

The trailer is here #GameofThrones

האיש במצודה הרמה – The Man in the High Castle

האיש במצודה הרמה היא הסדרה הראשונה שענקית הקמעונאות אמזון הפיקה. הסדרה מתרחשת במציאות אלטרנטיבית של שנות ה 50-60 של ארה"ב (ע"פ ספרו של פיליפ ק. דיק), מציאות בה בעלות הברית הפסידו את מלחמת העולם השנייה והעולם נשלט ע"י הנאצים ושותפיהם. הסדרה מתרכזת המציאות היומיומית של ארה"ב המחולקת בין הגוש המזרחי שנשלט ע"י הנאצים לבין הגוש המערבי שנמצא בידי האימפריה היפנית. הסדרה מתרכזת בסבל של האוכלוסייה המקומית כאשר למרות הכול בודדים בה ממשיכים להילחם עבור החופש שנגזל מהם באותה מלחמה עקובה מדם.
האיש במצודה הרמה רצה במשך 4 עונות ברשת אמזון.
סיבה לביטול - סיום הסדרה.

The Man in the High Castle Season 1 - Official Comic-Con Trailer | Prime Video

Based on Philip K. Dick's award-winning novel, and executive produced by Ridley Scott (Blade Runner), The Man in the High Castle explores what it would be like if the Allied Powers had lost WWII

סדרות נוספות שלא שרדו את 2019:

  • תאוריית המפץ הגדול הסתיימה אחרי 12 עונות
  • ג'סיקה ג'ונס בוטלה אחרי 3 עונות
  • המעניש בוטלה אחרי 2 עונות
  • מר רובוט הסתיימה אחרי 4 עונות
  • השורד המיועד בוטלה אחרי 3 עונות
  • גותהאם הסתיימה אחרי 5 עונות
  • נשק קטלני בוטלה אחרי 3 עונות
  • Marvel's Cloak & Dagger בוטלה אחרי 2 עונות
  • לגיון בוטלה אחרי 3 עונות
  • Nightflyers בוטלה אחרי עונה 1
  • קילג'ויס בוטלה אחרי 5 עונות
  • פריצ'ר בוטלה אחרי 4 עונות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א